• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در رسانه‌های خارجی

  • کد خبر : 79756
  • 05 آذر 1401 - 8:07

  پیروزی تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در برابر ولز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهانی داشته است.   پس از پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در برابر ولز در رقابت‌های جام جهانی قطر، این پیروزی بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نوشت تیم ملی ایران در دوحه […]

 

پیروزی تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در برابر ولز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهانی داشته است.

 

پس از پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در برابر ولز در رقابت‌های جام جهانی قطر، این پیروزی بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نوشت تیم ملی ایران در دوحه قطر با عملکرد فنی بالا در برابر ولز توانست در دومین بازی گروه دوم جام جهانی فوتبال، سه امتیاز ارزشمند کسب کند.

شبکه تلویزیونی ب اف ام فرانسه گزارش داد: ایران پاداش عملکرد خوب خود را بدست آورد و در دقایق پایانی بازی  پیروز شد. ولزی‌ها هم که با محرومیت دروازه بان خود تضعیف شده بودند، با این باخت در آستانه حذف از جام جهانی قرار گرفتند.

وبسایت خبری العربی قطر گزارش داد: ایران پیروزی شایسته ای مقابل ولز به دست آورد و امیدهای خود را برای صعود حفظ کرد.

این وبسایت نوشت: تیم ملی فوتبال ایران فضای ناامیدی ناشی از باخت مقابل انگلیس در بازی اول را جبران کرد و در دقایق پایانی، به برتری شایسته ای مقابل حریف خود، تیم ملی ولز دست یافت.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه هم اعلام کرد: تیم ملی فوتبال ایران در دور دوم گروهی بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ با دو گل به پیروزی رسید. ایران با این پیروزی با سه امتیاز در گروه دوم مسابقات، به صورت موقت با انگلیس هم امتیاز شد، اما ولز با یک امتیاز در رده چهارم این گروه جای گرفته است.

روسیا الیوم نیز با پخش تصاویری از بازی، نوشت که تیم ملی ایران از فرصت نهایت استفاده را کرد و با دو گل حریف خود را شکست داد.

بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در رسانه‌های خارجی

خبرگزاری شهاب نیوز فلسطین نیز پیروزی تیم ملی ایران را بازتاب داد.

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: تیم ملی ایران روز جمعه و در دقایق آخر بازی با تیم ملی ولز در بازی‌های گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر‏، به پیروزی ارزشمندی رسید.

 

بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در رسانه‌های خارجی

المیادین هم نوشت: یک بازی قهرمانانه برای ایران که در آن تیم ولز شکست خورد. تیم ملی ایران در دور دوم رقابت‌های گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۲ بر صفر ولز را شکست داد.

بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در رسانه‌های خارجی

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.