• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

تشکیل بسیج حرکت و بقای انقلاب اسلامی را تضمین کرد/امروز در حال جنگ تمام عیار با دشمن هستیم

  • کد خبر : 79766
  • 05 آذر 1401 - 12:50

فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز در حال جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی وارد میدان شده است و با شبکه های اجتماعی و رسانه ای که در اختیار دارد بدنبال لطمه زدن به کشور ایران اسلامی است.   به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش […]

فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز در حال جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی وارد میدان شده است و با شبکه های اجتماعی و رسانه ای که در اختیار دارد بدنبال لطمه زدن به کشور ایران اسلامی است.

 

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی پیش از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب باشکوه و باعظمت است که با رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی مبارزه علیه انقلاب اسلامی را آغاز کرد، تصریح کرد:امام راحل (ره) دشمن شناس بودند و برای حفظ انقلاب اسلامی در ۵ آذر سال ۱۳۵۷ فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را دادند.

سردار کرمی با بیان اینکه این تدبیر امام راحل (ره) تمام معادلات ابر قدرت ها ی جهان را برهم زد و امروز برای دیگر کشورها الگو شده است، افزود:تشکیل بسیج حرکت و بقای انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زمانی که دشمن ناآرامی های مختلف در نقاط مختلف کشور ایجاد کرد این بسیج بود که به میدان آمد و تمام نقشه های شوم دشمن را خنثی کرد.

فرمانده سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه دشمن با آغاز جنگ همه جانبه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، بیان کرد:مردم بویژه جوانان غیور ایران زمین با فرمان امام راحل (ره) در قالب نهاد مقدس بسیج به جبهه‌ ها اعزام و صحنه های تاریخی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه بسیج این نهاد مقدس ،شهدای بسیاری برای حفاظت از این مرز و بوم تقدیم نظام کرده است، گفت: این نشان از جایگاه با ارزش بسیج دارد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه بسیج در تمامی عرصه ها خوش درخشیده است، ادامه داد:در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، عمران و آبادانی بویژه در نقاط محروم کشور این عزیزان نقش مهمی ایفا کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد:بسیجیان امروز در قالب بیش از ۴ هزار گروه جهادی در مناطق محروم در حوزه های آبرسانی، جاده کشی، احداث درمانگاه، مدرسه و…. با تمام توان با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در حال خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی،اظهار کرد:این قرارگاه در حوزه فرهنگی، تربیتی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و معیشت امروز در میدان است و ۱ هزار و ۳۹۵ پروژه عمرانی در دست اجرا دارد.

فرمانده سپاه استان زنجان در ادامه با اشاره به دیگر خدمات بسیجیان، عنوان کرد:بسیجیان در دوران کرونا در طرح شهید سلیمانی همراه مدافعان سلامت در صحنه بودند و بیش از ۸۵ هزار بسیجی در استان زنجان در زمینه قطع زنجیره ویروس کرونا در صحنه حضور داشتند.

این مسئول با بیان اینکه بسیجیان در حوزه‌های مسائل سیاسی با بصیرت، هوشیاری و انقلابی در روشنگری آحاد مردم در بصیرت افزایی و خنثی کردن فتنه های دشمن اقدامات با ارزشی داشته است، گفت:استان زنجان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در سال گذشته بصورت حضوری و مجازی در خصوص مسائل سیاسی برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز در حال جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، تاکید کرد: دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی وارد میدان شده است و با شبکه های اجتماعی و رسانه ای که در اختیار دارد بدنبال لطمه زدن به کشور ایران اسلامی است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد:بسیجیان در دفاع از حرم و حریم حاضر همیشه پیش قدم هستند وگردان های امام حسین(ع)، گردان های بیت المقدس، گردان های امنیتی امام علی (ع)، گردان های فاتحین، گردان های عاشورا و گردان های الزهراء برای خنثی کردن فتنه های دشمن همیشه در صحنه حضور دارند.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه دشمن اسلام، قرآن، ولایت فقیه، روحانیت، نهادهای انقلابی، ارزش های اسلامی، وحدت و انسجام ملت ایران را مورد هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد:مردم با هوشیاری و با بصیرت تمام فتنه های دشمن را خنثی کرده اند./ب

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.