• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

پارکینگ میدان میوه و تره بار مرکزی زنجان آماده بهره‌برداری است/ ایجاد باسکول در ضلع جنوبی میدان در دست مطالعه است

  • کد خبر : 79773
  • 07 آذر 1401 - 8:39

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه پارکینگ با ظرفیت ۶۰ خودرو در میدان تره بار مرکزی شهر زنجان ایجاد شده است، گفت: این پارکینگ آماده بهره‌برداری است.   غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر زنجان، اظهار داشت: میدان مرکزی میوه و تره بار […]

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه پارکینگ با ظرفیت ۶۰ خودرو در میدان تره بار مرکزی شهر زنجان ایجاد شده است، گفت: این پارکینگ آماده بهره‌برداری است.

 

غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر زنجان، اظهار داشت: میدان مرکزی میوه و تره بار زنجان که وظیفه پشتیباتی و تامین میوه میادین دیگر را بر عهده دارد با ۶۰ غرفه در سال ۶۸ در میدان بسیج احداث شده است.

وی با بیان اینکه در هشت نقطه، دیگر شهر نیز میدان میوه و تره بار وجود دارد، افزود: برنامه‌هایی برای توسعه میادین میوه و تره بار وجود دارد به شرط اینکه سازمان‌های متولی نیز همراهی لازم را داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه برخی مشکلات اعم از عدم وجود مکان برای پارک خودرو ها همواره در میدان تره بار مرکزی مطرح است، گفت: در ابتدای احداث این میدان پارکینگ جوابگو بود اما بعد از گذشت سال‌ها دیگر پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه اما پارکینگ در خارج از میدان احداث شده و گنجایش ۶۰ خودرو را دارد، تصریح کرد: این پارکینگ آماده بهره‌برداری است و اگر شخصی جهت کنترل ورود و خروج خودرو مستقر شود آماده استفاده برای پارک خودرو خواهد بود.

احمدی با بیان اینکه یکی از مشکلات در این میدان نیز وجود باسکول در وسط میدان و ایجاد ترافیک است، تصریح کرد: برای رفع مشکل، در ضلع جنوبی باسکول احداث خواهد شد و مطالعات آن نیز در حال انجام است تا ترافیک به حداقل برسد./ب

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.