• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

ورودی پرونده های حقوقی و کیفری خرمدره نسبت به میانگین کشوری ۱۳ درصد کمتر است

  • کد خبر : 79816
  • 10 آذر 1401 - 11:52
ورودی پرونده های حقوقی و کیفری خرمدره نسبت به میانگین کشوری ۱۳ درصد کمتر است

رئیس کل دادگستری زنجان گفت: ورودی پرونده های حقوقی و کیفری خرمدره نسبت به میانگین کشوری ۱۳ درصد و نسبت به استان ۷ درصد کمتر است.     به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان خرمدره، اظهار: ورودی پرونده های حقوقی و کیفری […]

رئیس کل دادگستری زنجان گفت: ورودی پرونده های حقوقی و کیفری خرمدره نسبت به میانگین کشوری ۱۳ درصد و نسبت به استان ۷ درصد کمتر است.

 

  به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان خرمدره، اظهار: ورودی پرونده های حقوقی و کیفری خرمدره نسبت به میانگین کشوری ۱۳ درصد و نسبت به  استان ۷ درصد کمتر می باشد که این نشان از بالا بودن فرهنگ اجتماعی  و زندگی مسالمت آمیز مردم ولایتمدار این شهرستان است که جای تشکر دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مهدی اصفهانی دادستان سابق خرمدره،  افزود : اتقان آراء قضایی که از برنامه های با اولویت قوه قضاییه است مورد توجه دادستان جدید حوزه قضایی خرمدره قرار گیرد و زود و خوب رسیدگی کردن پرونده ها در تحقق این امر بسیار موثر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه اجرای برنامه ها و سیاستهای قوه قضاییه مطالبه ومورد انتظار از دادستان جدید خرمدره می باشد، تصریح کرد:  در دل این برنامه های  ابلاغی اولویت‌هایی برای دادسراها و دادستانها معین شده که موضوع مهم حقوق عامه  است.

این مقام عالی  قضایی استان  زنجان  خاطر نشان کرد: دادستان جدید خرمدره ابتدا بایستی نسبت به احصاء مشکلات و چالش‌ها شهرستان اقدام کند سپس برای رفع مشکلات مرتبط با دستگاه قضایی مردم اهتمام کند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی در ادامه با بیان اینکه در وقایع اخیر  مردم شهرستان خرمدره  با دشمن همراهی نکردن، بلکه برای حمایت و پشتیبانی از نظام و انقلاب با مسئولان شهرستان همکاری و همراهی کردند که شهرستان در این خصوص رتبه برتر و صحنه قشنگی ثبت کردند که جای بسیار تشکر دارد

وی در ادامه حمایت و پشتیبانی از ضابطین را در اجرای دستورات قضایی توسط مقامات قضایی بویژه دادستان یک ضرورت برشمرد و گفت: بدون حمایت قضایی ضابطین نمی توانند با قاطعیت دستورات را اجرا کنند./ک

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79816

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.