• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

فضای مجازی مهم‌ترین مسائل امروز کشور است

  • کد خبر : 79850
  • 15 آذر 1401 - 12:54
فضای مجازی مهم‌ترین مسائل امروز کشور است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه یکی مهم ترین مسائل کشور فضای مجازی است، گفت: دشمنان برای دشمنی از طریق فضای مجازی و رسانه میلیارد ها دلار هزینه می کنند تا به کشور آسیب بزنند.   به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی در اختتامییه چهارمین دور رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج […]

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه یکی مهم ترین مسائل کشور فضای مجازی است، گفت: دشمنان برای دشمنی از طریق فضای مجازی و رسانه میلیارد ها دلار هزینه می کنند تا به کشور آسیب بزنند.

 

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی در اختتامییه چهارمین دور رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به سالروز شهادت شهید مجید شهریاری شهید راه علم و دانش، اظهار کرد: باید بیشتر در خصوص شهید شهریاری و سلوک عرفانی و تعهد و تخصص شهید کار شود تا مردم بیشتر با این شهید و راه و رسم او آشنا شوند.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی، ابراز کرد: اهمیت فضای مجازی به قدری است که رهبری می‌فرمایند: اگر من رهبر نبودم مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می گرفتم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه یکی از مهم ترین مسائل کشور فضای مجازی است، عنوان کرد: دشمنان برای دشمنی از طریق فضای مجازی و رسانه میلیارد ها دلار هزینه می کنند تا به کشور آسیب بزنند.

وی با بیان اینکه اگر ما روایت درستی نکنیم دشمن به غلط روایت خواهد کرد، عنوان کرد: اهمیت جهاد تببین در حال حاضر بسیار بالا است که رهبری تاکید زیادی بر این امر دارند.

طهماسبی با اشاره به روایت غلط دشمن و سیاه نمایی های انجام شده، افزود: دشمن ایرانی را در فضای مجازی به تصویر کشیده است که پر از اشکالات و ایرادات زیادی است و خبری از پیشرفت های کشور در آن نیست.

وی با اشاره به بمب باران رسانه ای دشمن، ادامه داد: اخلاف افکنی در فضای مجازی با کمترین افراد قابل اجرا است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن به دنبال هویت زدایی  از ما است تا خود هویت سازی کند، خاطر نشان کرد: دشمن می خواهد در دل ها تردید بیفکند و به همین خاطر است که باید در کنار جهاد تبیین جهاد امید آفرینی نیز در دستور کار باشد.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف، تاکید کرد: این پیشرفت ها در کنار حجم زیادی از دشمنی دشمنان به دست آمده است./ک

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.