• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

شناسایی ظرفیت بسیجیان فعال مجازی در رویداد تولید محتوای دیجیتال

  • کد خبر : 79853
  • 15 آذر 1401 - 12:56
شناسایی ظرفیت بسیجیان فعال مجازی در رویداد تولید محتوای دیجیتال

معاون فضای مجازی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اهداف چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: یکی از مهم ترین اهداف این رویداد شناسایی ظرفیت های تولیدکنندگان جوان و خلاق بسیجیان استان در حوزه دیجیتال است.   به گزارش موج رسا; مصطفی ملکی در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان […]

معاون فضای مجازی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اهداف چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: یکی از مهم ترین اهداف این رویداد شناسایی ظرفیت های تولیدکنندگان جوان و خلاق بسیجیان استان در حوزه دیجیتال است.

 

به گزارش موج رسا; مصطفی ملکی در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان با تقدیر و تشکر از فعالین مجازی جبهه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امیدواریم در عرصه فضای مجازی آن مجاهدت و وظیفه ای که خدواند بر عهده ما گذاشته است را  به خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به اهداف چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، ابراز کرد: یکی از مهم ترین اهداف این رویداد شناسایی ظرفیت‌های تولیدکنندگان جوان و خلاق استان در حوزه دیجیتال است.

معاون فضای مجازی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه قبل از هر فعالیت جهادگونه شناخت عرصه مهم است، خاطر نشان کرد: بنا بر فرمایش امام خامنه ای یکی از شرط های جهاد این است که این فعالیت پر تلاش در مقابل دشمن باشد؛ که این می‌تواند در عرصه‌های مختلفی صورت گیرد بعنوان مثال این عرصه زمانی عرصه مقابله سخت با دشمنان است مانند دفاع مقدس و در یک زمانی عرصه خدمت رسانی به مردم در عرصه پزشکی و بهداشتی و زمانی دیگر عرصه امنیتی و عرصه تبیین و روشنگری است.

وی افزود: بنا بر آموزه های دینی، جهاد تبیین و روشنگری پایه و اساس تمامی مجاهدت‌ها است.

ملکی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در این رویداد شناسایی شده که با استعانت از خداوند متعال از توان این گروه ها در تولید محتوای دیجیتال استفاده خواهیم کرد، عنوان کرد: پروژه هایی را آماده کرده ایم که به این گروه ها جهت تولید محتوا واگذار خواهد شد./ک

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.