• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
1

روزهای پر تصادف استان زنجان/ حوادث جاده‌ای ۶ فوتی و ۸ مجروح برجای گذاشت

  • کد خبر : 79889
  • 20 آذر 1401 - 9:28
روزهای پر تصادف استان زنجان/ حوادث جاده‌ای ۶ فوتی و ۸ مجروح برجای گذاشت

  رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان گفت: طی دو روز گذشته در اثر سوانح رانندگی ۶ نفر فوت و ۸ نفر مجروح شده‌اند.   مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصادفات رخ‌داده در دو روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان زنجان ، اظهار کرد: در […]

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان گفت: طی دو روز گذشته در اثر سوانح رانندگی ۶ نفر فوت و ۸ نفر مجروح شده‌اند.

 

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصادفات رخ‌داده در دو روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان زنجان ، اظهار کرد: در دو روز گذشته ۶ مورد تصادف فوتی و جرحی در استان زنجان رخ‌داده است.

وی با بیان اینکه روز پنج‌شنبه  تصادف پژو ۲۰۶ و پراید سه‌راهی سرچم_زنجان منجر به فوت ۴ نفر درصحنه و یک نفر در بیمارستان شد، ابراز کرد: این سانحه رانندگی ۵ مجروح برجای گذاشت که علت این تصادف انحراف به چپ یکی از خودروها ثبت شده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه روز گذشته تصادف یک دستگاه پژو و نیسان منجر به فوت سرنشین پژو شد، تصریح کرد: این تصادف هم به دلیل نقض فنی پژو رخ‌داده است.

وی با اشاره به تصادفات رخ‌داده در دو روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان زنجان، ادامه داد: روز گذشته تصادف زنجیره‌ای در محور آزادراه زنجان قزوین رخ داد که منجر به مجروح شدن ۲ از شهروندان شد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان خاطرنشان کرد: طی دو روز گذشته در اثر سوانح رانندگی ۶ نفر فوت و ۸ نفر مجروح شده‌اند.//ک

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=79889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.