• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

عملیات بازگشایی مسیر بلوار امیر کبیر جنوبی خرمدره/ معضل چندین ساله برطرف شد

  • کد خبر : 79953
  • 28 آذر 1401 - 13:23
عملیات بازگشایی مسیر بلوار امیر کبیر جنوبی خرمدره/ معضل چندین ساله برطرف شد
عملیات تملک و بازگشایی مسیر بلوار امیر کبیر جنوبی ۳۲متری رینگ دور شهر (تقاطع خیابان کشاورز) ملک آقای فرهادی صورت گرفت

عملیات تملک و بازگشایی مسیر بلوار امیر کبیر جنوبی ۳۲متری رینگ دور شهر (تقاطع خیابان کشاورز) ملک آقای فرهادی صورت گرفت

به گزارش نبض سحر   ، نوری آرا شهردار خرم دره گفت: با تملک ملک مسکونی آقای فرهادی یکی از گره های ترافیکی در مسیر پروژه رینگ دور شهر واقع در بلوار امیر کبیر جنوبی تقاطع خیابان کشاورز استارت خورد.

شهردار خرم دره با اشاره بر اینکه این ملک سال ها باعث ایجاد مزاحمت در تکمیل مسیر ۳۲متری و عبور و مرور شهروندان گشته بود افزود: عملیات تخریب امروز انجام شد و گامی دیگر در راستای حل مشکلات چندین ساله شهروندان برداشته شد. وی در ادامه عنوان کرد: عملیات تخریب و آزادسازی سایر املاک واقع در مسیر کوچه ها و خیابان های شهر خرم دره در دست اقدام می باشد که امیدواریم با اتمام عملیات اجرایی این پروژه ها شاهد مرتفع شدن مشکلات عدیده ای که در این مسیر برای اهالی منطقه وجود دارد باشیم.

نوری آرا ضمن تشکر از مالکین محل و وراث مرحوم قدرت فرهادی و وکیل ایشان به خاطر تعامل و همکاری با شهرداری، پیگیری های انجام شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر خرم دره، فرماندار، دستگاه قضایی، همکاران شهرداری از جمله رئیس اداره حراست، معاون و مسئولین
حوزه های شهرسازی، حقوقی و املاک و ..‌.اظهار امیدواری نمود: ان شاءالله با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری افرادی که املاک آنها در طرح قرار دارد هر چه زودتر این مسیرها بازگشایی و مشکلات ترافیکی و رفت وآمد شهروندان حل شود.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته، معابری از سطح منطقه که نیاز به دسترسی های جدید و بازگشایی داشتند شناسایی شده و تملک املاک در مسیر آنها به صورت پروژه ادامه دار در حال انجام است. وی تاکید نمود: برای حل مشکلات شهروندان و بازگشایی محور تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم و تعداد بیشتری از مسیرهای اصلی را در روزهای آینده بازگشایی خواهیم نمود‌.

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.