• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
5

قیمت خودرو یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ / پراید یک روزه ۱۵ میلیون گران شد

  • کد خبر : 79994
  • 04 دی 1401 - 9:16
دلار ۴۰ هزار تومانی کار خودش را کرد و قیمت ارزان‌‌ترین خودروی ایرانی را یک روزه ۱۵ میلیون بالا برد. پراید ۱۱۱ و ۱۳۱ به ترتیب نسبت به یکشنبه هفته گذشته ۲۷ و ۱۸ میلیون گران شدند.

پول جمع کرده‌اید تا ارزان‌ترین خودروی ساخت کشورمان را بخرید اما طی یک هفته قیمت خودروها از حداقل حقوق دوماهه کارگران هم پیشی می‌گیرد و شما متحیر می‌مانید! این توصیف دقیقی از آشفتگی این روزهای بازار خودرو است که با رکوردزنی‌های مداوم بازار خرید را داغ کرده است. هرچند به دلیل کمبود عرضه فروش چندانی درکار نیست، اما هر روز تقاضا برای خرید خودروهای ارزان که تبدیل به کالای سرمایه‌ای شده است برای حفظ ارزش پول بالا می‌رود.

در این وضعیت عجیب ارزان‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین خودروی ساخت ایران که ۳ سال پیش از چرخه تولید خارج شد هم‌اکنون در آستانه ۲۵۰ میلیونی شدن است!

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به یکشنبه هفته پیش (۲۷ آذرماه) را می‌خوانید.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۴۲۵ میلیون تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون و هفته گذشته ۳۳ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز هم  ۵ میلیون بالا رفت و به ۴۶۵ میلیون رسید درحالی که هفته گذشته ۴۵۰ میلیون تومان قیمت داشت.

 قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما امروز به ۵۷۰ میلیون تومان رسید، درحالی که یکشنبه هفته گذشته ۴۵ میلیون ارزان تر بود و ۵۳۵ فروخته می شد.

قیمت سمند EF۷  نسبت به دیروز ۷ میلیون گران شد و ۴۵۵ میلیون شد. این خودرو هفته گذشته ۳۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت تارا دنده ای هم با افزایش ۱۰ میلیونی حوالی ۵۹۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود، این خودرو هفته پیش ۵۷۰ میلیون بود، یعنی  ۲۰ میلیون ارزان تر!

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس هم با افزایش ۱۰ میلیونی به ۷۰۰میلیون رسید اما هفته گذشته ۲۵ میلیون ارزان تر بود و با قیمت  ۶۷۵ تومان فروخته می شد.

قیمت رانا پانوراما پلاس  با افزایش ۵ میلیونی به ۴۸۵ میلیون تومان رسید. رانا پانوراما پلاس خودرو یکشنبه هفته گذشته ۵۰میلیون بود که به معنای افزایش ۳۵ میلیونی است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ نسبت به روز گذشته  ۱۵ میلیون گران شد و ۲۴۵ میلیون تومان اعلام شد. اما هفته گذشته ۲۲۷میلیون بود، یعنی ۲۷ میلیون افزایش در یک هفته.

پراید ۱۳۱ هم به ۲۳۵ میلیون رسید. قیمت پراید ۱۳۱ طی یک هفته ۱۸ میلیون گران شده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شد و ۲۷۵ میلیون تومان اعلام شد و طی یک هفته اخیر ۲۵ میلیون گران شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شد و حوالی ۲۹۰ میلیون تومان ثابت ماند اما این خودرو هفته گذشته ۲۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت کوییک دنده ای R نیز ۲۸۵ میلیون شد، قیمت این خودرو هفته گذشته ۲۷۰ میلیون تومان بود یعنی ۱۵ میلیون تومان ارزان تر.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.