• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

اعلام جزئیات ثبت نام مشمولان حج ۱۴۰۲/ ۱۰ هزار دارنده فیش حج تمتع در زنجان قبل از سال ۱۳۸۶ ثبت نام کرده‌اند

  • کد خبر : 80016
  • 08 دی 1401 - 9:20
اعلام جزئیات ثبت نام مشمولان حج ۱۴۰۲/ ۱۰ هزار دارنده فیش حج تمتع در زنجان قبل از سال ۱۳۸۶ ثبت نام کرده‌اند

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره با جزئیات ثبت نام مشمولان حج ۱۴۰۲ گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در استان زنجان دارای فیش حج تمتع هستند که تا ۱۳۸۶ ثبت نام کرده‌‌اند.   ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در بحث امکان ثبت نام زائران حج تمتع ۵ […]

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره با جزئیات ثبت نام مشمولان حج ۱۴۰۲ گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در استان زنجان دارای فیش حج تمتع هستند که تا ۱۳۸۶ ثبت نام کرده‌‌اند.

 

ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در بحث امکان ثبت نام زائران حج تمتع ۵ اولویت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اولویت اول افرادی هستند که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی کرده و وجوه مربوط را واریز کرده‌اند، اما به دلیل لغو حج در آن سال موفق به تشرف نشدند و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند. با این حال درصورت عدم مراجعه این افراد، برای تکمیل ظرفیت‌ خالی کاروان‌ها، اولویت‌های بعدی فراخوان خواهند شد.

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: اولویت دوم، تمام دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۱۳۸۵/۱۲/۲۹ هستند، که لازم است این افراد قبل از نام‌نویسی، با مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir، نسبت به تکمیل اطلاعات خود و دریافت کدرهگیری اقدام کنند.

وی اولویت سوم، دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۱۳۸۶/۰۱/۳۱ اعلام کرد و افزود: نام‌نویسی از این اولویت‌ها صرفاً به منظور تکمیل ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی خواهد بود.

احدی اولویت چهارم، را دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۱۳۸۶/۰۲/۳۱ عنوان کرد و گفت: اولویت پنجم، تمام دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع از تاریخ ۱۳۸۶/۰۳/۰۱ به بعد، به صورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها در سطح هر استان فراخوانده خواهند شد.

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان زنجان با تاکید بر اینکه تمام ودیعه‌گذاران باید قبل از نام‌نویسی در کاروان نسبت به مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir و تکمیل اطلاعات خود و دریافت کد رهگیری اقدام کنند، گفت: در غیراین‌صورت امکان انتخاب کاروان و ثبت‌نام در آن را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه متقاضیان اعزام برای سفر حج تمتع سال ۱۴۰۲ باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ باشند، اذعان کرد: ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع از ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

وی گفت: در استان زنجان بیش از ۱۰ هزار نفر دارای فیش حج تمتع در استان وجود دارند که تا ۱۳۸۶ ثبت نام داشته‌اند.

وی تاکید کرد: از تمام این افراد دارای فیش تمتع درخواست می‌شود تا در سامانه Reserve.haj.ir ثبت نام خود را انجام دهند و اطلاعات خود را به روز نمایند.

احدی عنوان کرد: در سطح استان ۲۴ دفتر زیارتی فعال بوده و آماده خدمت رسانی در زمینه ثبت نام زائران دارای فیش حج تمتع است./ب

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.