• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
7
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره

حماسه ۹دی تجلی اقتدار و ولایت‌‌ مداری ملت انقلابی ایران است

  • کد خبر : 80022
  • 09 دی 1401 - 12:58
حماسه ۹دی تجلی اقتدار و ولایت‌‌ مداری ملت انقلابی ایران است
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی گفت: حماسه ۹دی تجلی اقتدار و ولایت‌‌مداری ملت انقلابی ایران است.

سرهنگ محمد امیرخانی در گفت و گو با نبض سحر ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت : در فتنه ۸۸ افرادی تحریک شده بودند و مردم را به یک طرف سوق بدهند و در مقابل ولایت فقیه بایستند و مردم در روز ۹ دی با اجتماع پرشور خود این فتنه را خاموش کردند.

وی  گفت : در فتنه ۸۸۸۸ خیلی از خواص لرزیدند و نتواستند از این امتحان نمره قبولی بگیرند و مردم نشان دادن که همیشه پشت ولایت فقیه هستند و به هیچ کس باج نخواهند داد.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: در حماسه ۹ دی مردم یکپارچه و متحد در مقابل این فتنه ایستادند و دشمنان بار دیگر عجز و ناتوانی خود را در مقابل ایران مشاهده کردند و روز ۹ دی روز بصیرت و بیداری مردم ایران است.

امیرخانی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم هوشیاری در برابر نفوذ دشمن، گفت:  بدون شک اگر درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم نبود و آنان با ولایت‌فقیه همراه نمی‌شدند، آتش فتنه به این زودی‌ها خاموش نمی‌شد و پیامد منفی بیشتری را برای کشورمان به دنبال داشت. درایت، تدبر، مدیریت و مهربانی معظم له در آن مقطع حساس باعث شد جامعه بیشتر از آن اسیر فتنه جویی‌های دشمنان نشود و بتواند راه خود را ادامه دهد.

امیرخانی تاکید کرد:  امروز اگر در کشور ما اقتدار، امنیت و آرامش حاکم است به برکت خون مطهر شهدا و حضور ولی فقیه و پشتیبانی مردم از ولایت‌فقیه و رهبری است که این موضوع در حماسه ۹ دی نیز به اثبات رسید.

وی همچنین با اشاره به فتنه های اخیر گفت: در روزها و ایام فتنه باید همه گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای باشیم تا مسیر را گم نکنیم و یتوانیم در ادامه مسیر انقلاب دچار لغزش نشویم.

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.