• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

روستاهای بهره‌مند از اینترنت استان زنجان به ۸٧ درصد رسید

  • کد خبر : 80121
  • 20 دی 1401 - 9:06
روستاهای بهره‌مند از اینترنت استان زنجان به ۸٧ درصد رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در سال ۱۳۹۸ روستاهای بهره‌مند از اینترنت ۶۴ درصد بود که امسال به ۸۷ درصد رسیده است.   حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه دسترسی به اینترنت پر سرعت حق تمام مردم استان اعم از شهروندان و روستانشینان می‌باشد، اظهار داشت: تمام تلاش […]

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در سال ۱۳۹۸ روستاهای بهره‌مند از اینترنت ۶۴ درصد بود که امسال به ۸۷ درصد رسیده است.

 

حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه دسترسی به اینترنت پر سرعت حق تمام مردم استان اعم از شهروندان و روستانشینان می‌باشد، اظهار داشت: تمام تلاش را به کار گرفته‌ایم تا دسترسی به اینترنت پرسرعت، باکیفیت، امن را برای مردم تامین نماییم.

وی با بیان اینکه توسعه دسترسی اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار از جمله اهداف اداره کل ارتباطات استان است، افزود: توسعه ارتباطات در سطح استان از سال ۱۳۹۸ پیشرفت قابل توجهی کرده است به طوری که روستاهای بهره‌مند از اینترنت از ۶۴ درصد به ۸۷ درصد در سال جاری رسیده است.

مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و های وب ارائه دهنده خدمات هستند، اذعان کرد: به فراخور روستا و طراحی، اپراتور فعال در روستا می‌تواند از بین اپراتورهای مذکور باشد و روستاییان متناسب با اپراتور غالب در روستای خود از خدمات آن اپراتور بهره می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: برای ارایه خدمات بهتر قابلیت رومینگ نیز بین اپراتورها فعال شده است.

سرایی بیان کرد: سامانه ۱۹۵ امکان دریافت انتقاد و پیشنهاد در حوزه‌های اینترنت، تلفن همراه، تلفن ثابت، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان را دارد.

وی همچنین از قابلیت سامانه نت‌سنج پلاس به نشانی netsanjplus.ir برای شهروندان برای آگاهی و انتخاب بهترین دسترسی به اینترنت ثابت ADSL یا اینترنت سیار به تفکیک شرکت ها و اپراتورها و به تناسب موقعیت مورد نظر شهروندان خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در ادامه با اشاره به اتصال ۵۷ خانوار در روستاهای سنقر و گل بداغ در بخش بوغداکندی شهرستان زنجان به اینترنت، گفت: ۵۷ خانوار ساکن در این روستاها با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از اینترنت بهره‌مند شدند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=80121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.