• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

محورهای مواصلاتی استان زنجان لغزنده است/ بارش برف در برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان

  • کد خبر : 80123
  • 20 دی 1401 - 9:07

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان، گفت: محورهای مواصلاتی استان زنجان لغزنده است.   مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان، اظهار کرد: در محور قیدار به همدان شاهد بارش برف هستیم. وی با بیان اینکه محور […]

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان، گفت: محورهای مواصلاتی استان زنجان لغزنده است.

 

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان، اظهار کرد: در محور قیدار به همدان شاهد بارش برف هستیم.

وی با بیان اینکه محور تکاب، تهم، نیک‌پی هم شاهد بارش برف هستیم، ابراز کرد: محورهای مواصلاتی استان زنجان با توجه به بارش برف لغزنده هستند.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه هیچ گونه محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان زنجان وجود ندارد، تصریح کرد: هیچ تصادف مهمی در سطح محورهای مواصلاتی استان زنجان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان لغزنده هستند و رانندگان حتماً تردد با سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی را جدی بگیرند، افزود: رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه جدی داشته باشند.

میناخانی با اشاره به راه‌های اطلاع از وضعیت راه‌های استان زنجان، تصریح کرد: رانندگان قبل از حرکت با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و بعد تصمیم به مسافرت بگیرند.

وی با بیان اینکه رانندگان حتما رعایت فاصله طولی را جدی بگیرند، ادامه داد: با توجه به‌ لغزنده بودن جاده‌ها رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار داشته باشند و این امر در محور‌های کوهستانی بیشتر مورد تاکید است.

میناخانی با بیان اینکه رانندگان از ارتکاب تخلفات حادثه ساز خودداری کنند، ابراز کرد: رانندگان از استفاده گوشی تلفن همراه خودداری کنند چرا که استفاده از تلفن همراه موجب حواس‌پرتی رانندگان می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.