• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

آزادسازی ۲۳ نفر از زندانیان زنجانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر

  • کد خبر : 80169
  • 24 دی 1401 - 14:30

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر ۲۳ زندانی استان زنجان به بهره‌گیری از ارفاقات قانونی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده برگشتند. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی، گفت: در روز […]

آزادسازی ۲۳ نفر از زندانیان زنجانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر ۲۳ زندانی استان زنجان به بهره‌گیری از ارفاقات قانونی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده برگشتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی، گفت: در روز ۱۹ دی‌ماه و در جلسه شورای‌عالی قوه قضائیه، طبق دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر بررسی مجدد و پالایش پرونده‌های زندانیان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، تعداد ۲۳ نفر از زندانیان استان زنجان که واجدشرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی بودند، آزاد شدند.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد:حل مشکلات زندانیان، کاهش جمعیت کیفری، بهره‌مندی زندانیان از ارفاقات قانونی و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، از اهم برنامه‌هایی است که در دادگستری استان به آن پرداخته می‌شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های ارفاقی قانونی و مجازات‌های جایگزین حبس گامی مؤثر در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است که باید بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرد و لازم است رؤسا، دادستان‌ها و قضات استان در بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی تصریح کرد: رویکرد سازشی در پروندها در استان زنجان با شتاب و روند صعودی دارد و جا دارد در پایان از تلاش‌های مجدانه و ارزشمند قضات، شورای حل اختلاف استان و اداره زندان‌های استان تقدیر کنیم چرا که فراهم‌سازی زمینه اصلاح و بازپروری زندانیان با تلاش این عزیزان فراهم می‌گردد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.