• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

صدور مجوز بیمارستان ۲۲۶ تختخوابی خرم‌دره

  • کد خبر : 80167
  • 24 دی 1401 - 14:28
صدور مجوز بیمارستان ۲۲۶ تختخوابی خرم‌دره
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز بیمارستان ۲۲۶ تختخوابی نور ولایت شهرستان خرمدره از طرف کمیسیون ماده ۲۳ صادر شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع بیمارستان خرم‌دره، عنوان کرد: احداث بیمارستان جدید با توجه به مشکلات بیمارستان بوعلی یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان است.

وی با بیان اینکه برای تحقق این آرزوی دیرینه مردم خرم‌دره رایزنی‌های فراونی انجام شده است، عنوان کرد: در سایه این پیگیری‌ها خوشبختانه مجوز بیمارستان ۲۲۶ تختخوابی نور ولایت خرم‌دره از سوی کمیسیون ماده ۲۳ صادر شد.

این مسئول با بیان اینکه در همین راستا جلسات متعدد برگزار شد که برخی مخالف صدور مجوز بیمارستان بودند، تصریح کرد: با رایزنی‌های فراوان در نهایت این موضوع مهم محقق و مجوز بیمارستان صادر شد.

وی با یادآوری اینکه پیگیری‌های فراوانی برای تحقق این امر تقریبا غیرممکن انجام شد، تاکید کرد: برای تامین مالی احداث بیمارستان نیز تلاش‌هایی انجام شده که در آینده گزارش آن ارائه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شهرستان خرم‌دره یکی از پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های استان محسوب می‌شود که بیش از ۸۰ درصد از جمعیت آن را جمعیت شهری تشکیل می‌دهد اما با این حال تنها یک بیمارستان قدیمی در حال ارائه خدمات به بیماران خرم‌دره‌ای و شهرهای مجاور است.

بیمارستان بوعلی‌سینای خرم‌دره در سال ۱۳۵۳ به منظور تامین بخشی از نیازهای بهداشتی و درمانی کارکنان کارخانجات مینو در محوطه جنوب‌غربی این کارخانه و به دستور مدیران وقت و با هزینه شرکت مینو طراحی شد.

این بیمارستان در حال حاضر با ۱۱۴ تخت مشغول فعالیت است و علاوه بر جمعیت ۷۰ هزار نفری شهرستان خرم‌دره، مردم شهرهای هیدج، صائین‌قلعه و برخی از روستاهای مجاور را نیز به دلیل مسیر نزدیک‌تر از ابهر تحت پوشش قرار می‌دهد

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.