• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

نفرات برتر مسابقات قهرمانی ووشو زنجان معرفی شدند

  • کد خبر : 80207
  • 26 دی 1401 - 12:02
نفرات برتر مسابقات قهرمانی ووشو زنجان معرفی شدند

ایسنا/زنجان هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو استان زنجان با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد. هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو استان زنجان برگزار شد. این مسابقات در بخش ساندای آقایان در رده سنی بزرگسالان با شرکت قریب به ۴۰ نفر در محل آکادمی ووشو و با قضاوت ۱۲ داور برگزار و […]

نفرات برتر مسابقات قهرمانی ووشو زنجان معرفی شدند

ایسنا/زنجان هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو استان زنجان با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو استان زنجان برگزار شد. این مسابقات در بخش ساندای آقایان در رده سنی بزرگسالان با شرکت قریب به ۴۰ نفر در محل آکادمی ووشو و با قضاوت ۱۲ داور برگزار و در پایان با انتخاب برترین‌های استان به اتمام رسید.

در این مسابقات در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم آرش حاجیوند در جایگاه نخست ایستاد، در وزن ۵۶ کیلوگرم محمدمهدی شهرستانی اول شد و عرفان مرادی در جایگاه دوم قرار گرفت و مصطفی صبوری و محمد محمدی به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم صابر بیگدلی اول و میلاد اجلی دوم شد، در این وزن رضا سبحانی و محمدعلی اله مرادی نیز سوم شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین برجی و رضا عزیزی مسابقه فینال را برگزار کردند که در یان رقابت برجی با شکست حریف خود در جایگاه اول ایستاد و عزیزی دوم شد. همچنین حسام جعفری و محمد عسگری به‌صورت مشترک سوم شدند، در وزن ۷۰ کیلوگرم افشین سلیمی و محمدمهدی کشاورز دوم و حسین شیروانی و امیرحسین مرادی سوم شدند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم اصغر سهرابی، میلاد نجفی و علیرضا بابالو و سهیل رفیعی به ترتیب اول تا سوم شدند. در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز امیر یادگاریان و ابراهیم اصلانی در رده اول و دوم ایستادند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم میلاد آبتاب و بهزاد مولائی به ترتیب در جایگاه اول و دوم ایستادند. همچنین در وزن ۹۰ کیلوگرم امیررضا نظری اول شد و در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم پدرام محمد عظیمی، محمدرضا خدابنده‌لو و محمد روشن‌باغدره و امیررضا نظری به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.