• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
4

جهادگران همواره در خدمت رسانی به مردم پیش قدم هستند

  • کد خبر : 80265
  • 10 بهمن 1401 - 8:58
جهادگران همواره در خدمت رسانی به مردم پیش قدم هستند

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: جهادگران همواره در خدمت رسانی به مردم پیش قدم هستند و برای رفع مشکلات در حال تلاش هستند.   به گزارش موج رسا; آیین رونمایی از تیزر و پوستر جهادگران استان زنجان ظهر امروز با حضور سردار طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه استان، بیگدلی مدیر کل امور روستایی و شورا‌های استانداری […]

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: جهادگران همواره در خدمت رسانی به مردم پیش قدم هستند و برای رفع مشکلات در حال تلاش هستند.

 

به گزارش موج رسا; آیین رونمایی از تیزر و پوستر جهادگران استان زنجان ظهر امروز با حضور سردار طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه استان، بیگدلی مدیر کل امور روستایی و شورا‌های استانداری و جمعی از جهادگران در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد.

در این مراسم سردار طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه و بسیج در هر شرایطی کمک حال  مردم هستند، اظهار کرد: این دو نهاد تا کنون فعالیت‌های گسترده‌ای در تمامی حوزه‌های به ویژه برای زودون محرومیت از مناطق مختلف استان انجام داده‌اند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه در سطح کشور تعداد ۵۴ جهادگر به مقام شامخ شهادت نائل شده اند، تصریح کرد: عمده هدف سومین جشنواره جهادگران شناسایی الگوها، ایده‌ها و استعداد‌های جهادی در عرصه‌های محرومیت زدایی و خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه رویکرد این جشنواره علاوه بر تبیین اقدامات جهادگران و بسیجیان، امید آفرینی و خدمت رسانی است، عنوان کرد: پاسداشت و اقدامات فعالیت‌ها گروه‌های جهاد هم به صورت محله محور و جغرافیا، ایجاد بستر مناسب برای بروز و ظهور گروه‌های جهادی و انتشار آثار فاخر و همچنین استفاده از تجربیات یگدیگر، کمک به عمق بخشی وگسترش فعالیت‌های رسانه‌ای و علمی گروه‌های جهادی، تبیین و ترویج گفتمان جهادی، ایجاد بستر مناسب برای شناسایی سرمایه‌های انسانی جهادگران و … از دیگر جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

این مسئول با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش هنری، ادبی و تخصصی برگزار می‌شود، تاکید کرد: ۲۵ موضوع محور برنامه جشنواره جهادگران است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه آثار جهادگران ابتدا در استان ارزیابی خواهد شد و نفرات برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت، خاطرنشان کرد: جهادگران میتوانند آثار خود را تا ۹ اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و از آثار منتخبین نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

برگزاری ٢ هزار دوره توانمندسازی جهادگران

اقبال جهانبخشی، مسئول بسیج سازندگی استان زنجان در آیین رونمایی از تیزر و پوستر جهادگران استان زنجان که با حضور سردار طهماسبی جانشین فرمانده سپاه استان و وجیه الله بیگدلی مدیر کل امور روستا‌ها و شورا‌های استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه ۱ هزار و ۳۵۰ گروه جهادی در سطح استان زنجان در سامانه اطلس به ثبت رسیده است، اظهار کرد: ۱ هزار و ۶۵ گروه جهادی در طول سال خدمات‌های مختلفی را به اهالی مناطق محروم ارایه می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان همچنین به فعالیت ۲۷۰ گروه جهادی فعال در سطح استان اشاره کرد و گفت: این تعداد گروه جهادی هم فعالیت دارد هر ماه در مناطق مختلف و حوزه فعالیت خود خدمات قابل توجهی را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه تا کنون برای ۴۱۰ گروه جهادی افتتاح حساب بانکی و مجوز فعالیت صادر شده است، افزود:به زودی برای گروه‌های جهادی باقی مانده هم اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

جهانبخشی با بیان اینکه هزار ۲۱۸ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در حال خدمت رسانی هستند، گفت:در حوزه‌های عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، میزخدمت، اشتغالزایی، فرهنگی و جهاد آموزشی فعالیت مستمر دارند.

وی با بیان اینکه جهادگران استان زنجان در رزمایش جهادگران فاطمی ۱ و ۲ خدمات و عملکرد خوبی را ارائه دادند، تصریح کرد: برگزاری رویداد گنج و حمایت مالی از ۶۵ طرح برتر در استان، برگزاری بیش از ۲ هزار دوره توانمندسازی برای جهادگران، برگزاری رزمایش جهادی خدمات دامپزشکی در ۷۳ روستا و برگزاری یادواره شهدای جهادگر از جمله اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران در مناطق مختلف استان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد:۳ قرارگاه عملیاتی پهنه‌ای در زنجان، خدابنده و خرمدره راه اندازی شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.