• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
2

اعزام ۵ هزار نفر از استان زنجان به اردوی راهیان نور

  • کد خبر : 80291
  • 16 بهمن 1401 - 9:35
اعزام ۵ هزار نفر از استان زنجان به اردوی راهیان نور
معاون اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری اردو راهیان نور استان زنجان، گفت: این اردو با ظرفیت ۵ هزار نفر برگزار می‌شود.

 

حسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه راهیان نور یکی از عملیات‌های فرهنگی بزرگ در کشور است، اظهار کرد: مردم استان زنجان هرساله در این عملیات فرهنگی بزرگ که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است حضور پرشور داشته‌اند.

معاون اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به هدف برگزاری اردوی راهیان نور، عنوان کرد: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص راهیان نور و دفاع مقدس، افزود: رهبری می فرمایند: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند؛ آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند.».

حیدری با اشاره به زمان برگزاری اردوهای راهیان نور استان زنجان، افزود: اردوهای راهیان نور استان زنجان از ۲۰ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۲ فرودین ادامه دارد.

وی با اشاره به اعزام ۹ کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب، تصریح کرد: هر کاربران با ظرفیت ۵۰۰ نفر به یادمان‌ها اعزام خواهند شد.

معاون اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه برای اعزام دو کاروان دانش آموزی، دو کاروان دانشجویی، ۳ کاروان راهیان نور عمومی، یک کاروان خانواده‌گی، یک کاروان بسیج اقشار برنامه ریزی شده است، خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای اعزام ۵ هزار نفر به اردوی راهیان نور انجام شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.