• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

جایگاه زباله خرم‌دره در مسیر ساماندهی

  • کد خبر : 80295
  • 16 بهمن 1401 - 9:40
جایگاه زباله خرم‌دره در مسیر ساماندهی

ایسنا/زنجان رئیس محیط‌زیست خرم‌دره گفت: جایگاه زباله این شهرستان در مسیر ساماندهی قرار دارد. توکل سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: زندگی مدرن امروزی منجر به تولید زباله‌های زیادی توسط انسان‌ها شده ‌است. حجم زباله‌ها به اندازه‌ای است که اگر به درستی مدیریت نشوند، منجر به بروز مشکلات زیادی برای انسان‌ها و محیط‌زیست خواهند […]

جایگاه زباله خرم‌دره در مسیر ساماندهی

ایسنا/زنجان رئیس محیط‌زیست خرم‌دره گفت: جایگاه زباله این شهرستان در مسیر ساماندهی قرار دارد.

توکل سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: زندگی مدرن امروزی منجر به تولید زباله‌های زیادی توسط انسان‌ها شده ‌است. حجم زباله‌ها به اندازه‌ای است که اگر به درستی مدیریت نشوند، منجر به بروز مشکلات زیادی برای انسان‌ها و محیط‌زیست خواهند شد.

وی با بیان اینکه از جمله عمده‌ترین مشکلاتی که باعث می‌شود تا محیط‌زیست با دفن زباله‌ها آلوده شود، شیرابه ناشی از زباله‌ها و گازهای آن‌ها است، عنوان کرد: این شیرابه‌ها صدمات زیادی به محیط‌زیست وارد می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: جایگاه زباله خرم‌دره با بیش از یک میلیارد تومان هزینه‌کرد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سلیمانی با بیان اینکه فاز یک این پروژه از مصوبات الزام‌آور کارگروه مخاطرات زیست‌محیطی شهرستان است، ادامه داد: در این فاز اقداماتی از قبیل تملک زمین و اتمام عملیات ترانشه‌برداری، فنس‌کشی، سلول‌بندی، استقرار کانکس نگهبانی درب ورودی و ایجاد تمهیدات حذف دود حاصل از سوختن ناقص پسماندها آماده بهره‌برداری است.

رئیس محیط‌زیست خرم‌دره با اشاره به اینکه با ساماندهی این جایگاه از پراکندگی حجم قابل توجهی از زباله‌ها و همچنین ورود شیرابه‌ها به رودخانه‌ها جلوگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: ساماندهی جایگاه زباله خرم‌دره گامی بلند در راستای برخورداری از هوای پاک است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=80295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.