• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

درخشش دوومیدانی‌کاران زنجانی در مسابقات کشوری

  • کد خبر : 80388
  • 24 بهمن 1401 - 9:03
درخشش دوومیدانی‌کاران زنجانی در مسابقات کشوری

ایسنا/زنجان دبیر هیئت دوومیدانی استان زنجان گفت: در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور، دوومیدانی‌کاران زنجانی با کسب دو مقام ارزنده در دو بخش بانوان و آقایان خوش درخشیدند. علی محبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوندگان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به ترتیب در مسیرهای هشت و ۱۰ کیلومتری در یک هوای […]

درخشش دوومیدانی‌کاران زنجانی در مسابقات کشوری

ایسنا/زنجان دبیر هیئت دوومیدانی استان زنجان گفت: در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور، دوومیدانی‌کاران زنجانی با کسب دو مقام ارزنده در دو بخش بانوان و آقایان خوش درخشیدند.

علی محبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوندگان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به ترتیب در مسیرهای هشت و ۱۰ کیلومتری در یک هوای بارانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در بخش بانوان مریم محمودی از تیم زنجان مقام دوم مسابقات دو صحرانوردی را برای اعزام به مسابقات آسیایی نپال کسب کرد.

وی اضافه کرد: مسابقات کشوری دو صحرانوردی با رقابت ۱۲۰ دونده در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در دهه فجر امسال در شیراز برگزار شد که در نهایت تیم‌های اصفهان و همدان قهرمان این مسابقات شدند.

دبیر هیئت دوومیدانی استان زنجان با بیان اینکه در بخش آقایان تیم زنجان عنوان سوم تیمی جوانان این رقابت‌ها را کسب کرد، گفت: تیم زنجان متشکل از علیرضا نجفی، پوریا شامی، حسام میرسیاهی و علیرضا شاهمرادی با مربیگری حامد ثبوتی این افتخار ارزشمند را برای استان کسب کردند.

محبی با اعلام اینکه در رده سنی جوانان همدان قهرمان شد و فارس و زنجان به رتبه‌های دوم و سوم دست یافتند، ابراز کرد: در سایر رقابت‌های مختلف کشوری نیز سهم زنجانی‌ها از مجموع مدال‌ها همچنان چشم‌گیر است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=80388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.