• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

سنددار شدن املاک شهرک قدس شهرستان خرم‌دره بعد از ۳۸ سال

  • کد خبر : 80436
  • 02 اسفند 1401 - 8:40
سنددار شدن املاک شهرک قدس شهرستان خرم‌دره بعد از ۳۸ سال

ایسنا/زنجان با پیگیری دستگاه قضا مشکل سنددار شدن املاک شهرک قدس شهرستان خرم‌دره بعد از ۳۸ سال برطرف شد. شهرک قدس خرم‌دره یکی از پرجمعیت‌ترین شهرک‌های این شهرستان به شمار می‌رود که حدود ۳۸ سال بود که مالکان منازل مسکونی این شهرک مطالبه حل مشکل صدور اسناد ملکی را داشتند که با ورود دستگاه قضا به […]

حل مشکلی ۳۸ ساله در خرم‌دره

ایسنا/زنجان با پیگیری دستگاه قضا مشکل سنددار شدن املاک شهرک قدس شهرستان خرم‌دره بعد از ۳۸ سال برطرف شد.

شهرک قدس خرم‌دره یکی از پرجمعیت‌ترین شهرک‌های این شهرستان به شمار می‌رود که حدود ۳۸ سال بود که مالکان منازل مسکونی این شهرک مطالبه حل مشکل صدور اسناد ملکی را داشتند که با ورود دستگاه قضا به موضوع، گره کور این مشکل سه دهه‌ای گشوده شد.

با حل این مشکل اسناد مالکیت ۲۶۰ خانوار ساکن شهرک قدس خرم‌دره به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد. این موضوع یکی از مصوبات سفر رئیس قوه‌قضائیه به استان زنجان بود که با ورود دادگستری‌کل استان مشکل ۳۸ ساله اهالی این منطقه از خرم‌دره مرتفع شد.

یکی دیگر از اماکنی که صاحبان آن درخواست حل مشکل صدور سند را دارند، مجتمع تجاری بهاران خرم‌دره است؛ مجتمعی که بیش از یک دهه از تحویل واحدهای آن گذشته اما خبری از تحویل اسناد آن نیست که همین موضوع کسبه این مجتمع را به ویژه در اخذ تسهیلات بانکی و موضوع تضامین دچار مشکل کرده است.

یکی دیگر از مشکلاتی که در خرم‌دره وجود دارد، مشکل زمین ۳۲ هکتاری اصناف است که بیشتر از هزار خانوار در این شرکت تعاونی عضویت داشته و چشم انتظار حل مشکل آن هستند؛ مشکلی که با مرتفع شدنش گره زندگی و مسکن خانوارهای زیادی گشوده خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.