• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
5

لزوم افزایش روحیه نشاط‌آفرینی در بین جوانان زنجانی

  • کد خبر : 80444
  • 03 اسفند 1401 - 9:57
لزوم افزایش روحیه نشاط‌آفرینی در بین جوانان زنجانی

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: از رشته‌های ورزشی استان که قابلیت ورود به لیگ‌های کشوری دارند، حمایت می‌کنیم. محسن افشارچی امروز (۲ اسفندماه) در جلسه ساماندهی امور جوانان استان، با بیان اینکه از تیم‌های ورزشی در لیگ‌های ملی استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: صنایع استان برای حمایت مالی از این تیم‌ها پای کار باشند. وی با تاکید […]

لزوم افزایش روحیه نشاط‌آفرینی در بین جوانان زنجانی

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: از رشته‌های ورزشی استان که قابلیت ورود به لیگ‌های کشوری دارند، حمایت می‌کنیم.

محسن افشارچی امروز (۲ اسفندماه) در جلسه ساماندهی امور جوانان استان، با بیان اینکه از تیم‌های ورزشی در لیگ‌های ملی استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: صنایع استان برای حمایت مالی از این تیم‌ها پای کار باشند.

وی با تاکید بر لزوم نشاط اجتماعی، ادامه داد: در استان‌های همجوار که جوانان آخر هفته‌ها برای دیدن مسابقات ‌در رشته‌های مختلف با استادیوم می‌روند، این مسئله منجر به ایجاد نشاط و تاثیرگذاری روحی در جوانان خواهد بود ولی در استان شاهد چنین قضیه‌ای نیستیم.‌

افشارچی با بیان اینکه اخیرا در ارتباط با حمایت از یک تیم ورزشی در استان مسائلی به‌وجود آمد که نیاز به روشن‌گری دارد، اضافه کرد: تاثیر تیم ورزشی در ایجاد نشاط به اندازه برگزاری یک جشنواره نیست.

این مسئول با اشاره به وظیفه ایجاد روحیه نشاط در جوانان، ابراز کرد: اشتغال‌آفرینی یک موضوع کلان است که اهمیت به‌سزایی در روحیه جوانان دارد.

نماینده عالی دولت در استان، با تاکید بر اینکه در حال حاضر این استان زنجان مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری را در اختیار دارد و از طرفی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیز در مراحل پایانی احداث قرار دارد و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد، ادامه داد: حضور یک تیم ورزشی در هر رشته‌ای در لیگ‌های یک تا سه برای هر استان بسیار ارزشمند است.

افشارچی با دعوت ‌از شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان در حمایت از رشته‌های ورزشی، متذکر شد: فرصت خدمت کوتاه است پس باید مثل جوانان در برخی کارها سریع باشیم.

وی با بیان اینکه اعلام شده است شهرداری زنجان برای حمایت از یک تیم هزینه می‌کند، چنین چیزی نیست، بلکه به عنوان حامی مالی این تیم عمل خواهد کرد، افزود: هر تیمی از استان که بخواهد در کشور و در لیگ ملی حضور پیدا کند، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

استاندار زنجان با بیان اینکه جوانان سرمایه کشور هستند و برگزاری رویداد ایران‌دخت در راستای ایجاد کسب و کار تاثیرگذار دانست و افزود: تغییر نگرش جوانان از شغل‌های دولتی به کارآفرینی مسئله مهمی است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.