• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

بی‌نقص مثل پرسپولیس در داربی ۱۰۰

  • کد خبر : 80630
  • 04 اردیبهشت 1402 - 9:38

حمید درخشان معتقد است خط هافبک و خط دفاع پرسپولیس در داربی شماره ۱۰۰ بدون نقص بازی کردند و توانستند استقلال را شکست دهند. به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در صدمین داربی پایتخت، با یک گل استقلال را شکست دهد و ضمن پیروزی برابر رقیب سنتی خود، ۳ امتیاز مهم را در […]

بی‌نقص مثل پرسپولیس در داربی ۱۰۰

حمید درخشان معتقد است خط هافبک و خط دفاع پرسپولیس در داربی شماره ۱۰۰ بدون نقص بازی کردند و توانستند استقلال را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در صدمین داربی پایتخت، با یک گل استقلال را شکست دهد و ضمن پیروزی برابر رقیب سنتی خود، ۳ امتیاز مهم را در مسیر قهرمانی کسب کند و موقتا صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر شود. تک گل سرخ‌ها را در این دیدار عیسی آل‌کثیری به ثمر رساند که در بین دو نیمه به جای مهدی عبدی وارد زمین شد.

پرسپولیس حساب شده و منطقی بازی کرد

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیروزی پرسپولیس در این بازی مهم عنوان کرد: بازی خوبی بود. پرسپولیس منطقی بازی کرد و در نیمه اول حساب شده مالکیت زمین را گرفت و موقعیتی به استقلال نداد. در زمان مناسبی به گل رسید و خیلی خوب بازی را اداره کرد و توانست برنده زمین شود. خط دفاعی فوق‌العاده بود و توانست در روزی که اشتباه نداشت، پیروز شود و ۳ امتیاز را کسب کند.

در بازی‌های بزرگ فرصت زیادی به دست نمی‌آید

وی ادامه داد: در بازی‌های بزرگ باید از تک فرصت‌ها استفاده کنید و نظم داشته باشید. پرسپولیس هم توانست از تک موقعیتش در این بازی استفاده کند و گل پیروزی را به ثمر برساند. در بازی‌های بزرگ شما فرصت‌های زیادی را به دست نمی‌آورید و باید از محدودیت‌ها استفاده کنید. پرسپولیس هم در خط دفاع و هم در خط حمله منظم بود و مزد بازی خوبش برابر استقلال را گرفت. البته نباید در غرور این بازی بماند زیرا که هنوز برای قهرمانی منتظر لغزش سپاهان است.

پرسپولیس به امثال آل‌کثیر نیاز دارد

مهاجم سابق پرسپولیس درباره تعویض طلایی گل‌محمدی در به بازی آوردن آل‌کثیر به جای عبدی در بین دو نیمه توضیح داد: به هر حال گل‌محمدی متوجه شد که مشکل خط حمله تیمش کجاست و می‌تواند روی سرعت و دوندگی آل‌کثیر حساب کند. آل‌کثیر هم با حضورش در زمین هم خط دفاع استقلال را آزار داد و هم توانست تاثیرش را در زمین بگذارد. پرسپولیس به چنین بازیکنانی نیاز دارد.

او در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: این تیم باید روندش را ادامه دهد و مثل بازی با استقلال بدون نقص بازی کند. پرسپولیس این پتانسیل را دارد که همه امتیازهای باقی مانده را کسب کند اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و معلوم نیست کدام تیم قهرمان خواهد شد. من به قهرمانی پرسپولیس امیدوارم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80630

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.