• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه ارزهای دیجیتال در خدابنده

  • کد خبر : 80874
  • 06 خرداد 1402 - 12:45
کلاهبرداری میلیاردی به بهانه ارزهای دیجیتال در خدابنده

ایسنا/زنجان  فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری کلاهبرداری که در حوزه رمز ارز مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد خبر داد.  محسن غنیمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری رایانه‌ای به بهانه سیگنال‌دهی در حوزه فارکس، موضوع به‌صورت ویژه در دستور […]

ایسنا/زنجان  فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری کلاهبرداری که در حوزه رمز ارز مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد خبر داد.

 محسن غنیمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری رایانه‌ای به بهانه سیگنال‌دهی در حوزه فارکس، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت‌ معلوم در یکی از استان‌های کشور مورد شناسایی قرار گرفت، ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی‌ متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا خدابنده منتقل شد.

سرهنگ غنیمتی با بیان اینکه متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا به جرم خود اعتراف کرد، متذکر شد: شگرد کلاهبرداری این فرد سیگنال‌دهی در حوزه فارکس و در بستر تلگرام بوده که به این بهانه اقدام به ترید رمز ارزهای مالباخته به نفع خود می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در پایان ضمن هشدار به شهروندان، عنوان کرد: با توجه به شیب تند وقوع پرونده‌های کلاهبرداری در حوزه رمز ارزها، شهروندان قبل از ورود به هر حوزه‌ای به ویژه رمزارزها، با اصول و قوانین و همچنین مخاطرات آن آشنا شوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.