• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
8

تفکر امام راحل منجر به بیداری های گسترده ای در جوامع اسلامی و غیر اسلامی شد

  • کد خبر : 80908
  • 11 خرداد 1402 - 10:33
تفکر امام  راحل منجر به بیداری های گسترده ای در جوامع اسلامی و غیر اسلامی شد

سرهنگ محمد امیرخانی در گفت و گو با نبض سحر، ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی (ره) یکی از تأثیرگذارترین رهبران جهان معاصر بوده که امروز ملت‌های آزادی خواه جهان از اندیشه‌ها و افکار ایشان الگوبرداری می‌کنند. وی با بیان اینکه دفاع از مظلومان و محرومان در برابر ظالم از محورهای اندیشه […]

سرهنگ محمد امیرخانی در گفت و گو با نبض سحر، ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی (ره) یکی از تأثیرگذارترین رهبران جهان معاصر بوده که امروز ملت‌های آزادی خواه جهان از اندیشه‌ها و افکار ایشان الگوبرداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه دفاع از مظلومان و محرومان در برابر ظالم از محورهای اندیشه سیاسی امام راحل بود گفت: مخالفت امام با استکبار، قطع سلطه اجانب و مخالفت با اتکای به قدرت‌های سلطه گر در این راستا است.

 

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با اشاره مکتب امام  گفت:  بی شک استمرار حرکت در مسیر اندیشه های امام راحل و سلوک در راه ولایت، ما را در برداشتن گام دوم انقلاب موفق تر و سعادتمندتر خواهد کرد.

امیرخانی ادامه داد: امام خمینی (ره) هم با استعمار غرب وهم با استبداد شاهنشاهی مقابله کرد و به آنها فهماند که بزرگترین نعمتی که خداوند بزرگ به انسان داده تا با استفاده از آن به مبارزه با مشکلات بپردازد نیروی عقل است.

وی اشاره به نگاه بین المللی و جهانی مکتب سیاسی امام خمینی (ره) گفت : رسانه های معاند تمام تلاش های خود درمقابله با نشر اندیشه های مکتب امام راحل (ره )انجام داده است ، این در حالیست ؛ که این مکتب توانسته است منجر به بیداری های گسترده ای در جوامع اسلامی و غیر اسلامی گردد.

این مسئول با تشریح دستاوردهای شگرف انقلاب در زمینه‌های گوناگون خاطرنشان کرد: با تأسی به فرهنگ مانای انقلاب اسلامی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان چالش‌های اقتصادی کشور برطرف خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با اشاره به اعزام زائران مرقد امام گفت: امسال بعد از سه سال ، زائران مرقد امام از شهرستان خرمدره  در قالب پنج دستگاه اتوبوس از خرم‌دره، به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=80908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.