• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

تاکید شهردار خرم دره بر ضرورت پرداخت عوارض شهری در زمان قانونی

  • کد خبر : 81044
  • 03 تیر 1402 - 9:34
تاکید شهردار خرم دره بر ضرورت پرداخت عوارض شهری در زمان قانونی

مهندس نوری آرا شهردار خرم دره در جلسه ای که با حضور مدیران داخلی در دفتر شهردار برگزار گردید با بیان اینکه لازمه توسعه شهری این است که شهروندان سر موقع عوارض خود را پرداخت کنند، اظهار داشت: بخش از هزینه های شهرداری از محل عوارض و صدور پروانه های ساختمانی تامین می شود و […]

مهندس نوری آرا شهردار خرم دره در جلسه ای که با حضور مدیران داخلی در دفتر شهردار برگزار گردید با بیان اینکه لازمه توسعه شهری این است که شهروندان سر موقع عوارض خود را پرداخت کنند، اظهار داشت: بخش از هزینه های شهرداری از محل عوارض و صدور پروانه های ساختمانی تامین می شود و وصول نشدن بدهی ادارات و شهروندان به شهرداری، به روند ارایه خدمات در این شهر خلل وارد می کند.

🔹مهندس نوری آرا افزود: همه این حرفها را گفتیم تا به اینجا برسیم که شهرداری خرم دره بخاطر نداشتن درآمدهای پایدار بیش از سایر شهرداریها نیاز به حمایت مردم دارد. براستی چرا برخی در پرداخت به موقع عوارض شهرداری کوتاهی می کنند؟ و با اینکه شهرداری هر روز زباله های خانه مان را جمع می کند در دادن هزینه آن تعلل می کنیم؟همه ما زیر سقف این شهر زندگی می کنیم، بر تاکسی اش سوار می شویم، در کوچه ها و خیابان هایش قدم می زنیم و اگر می خواهیم شهری زیبا برای دیدن، و هموار برای عبور و مرور، و سالم برای نفس کشیدن و … داشته باشیم باید در ساختن اش، و آبادانی اش، و عمرانش تشریک مساعی کنیم. اگر قبض آب و برق و گازمان را پرداخت نکنیم چه می شود؟ انشعاب مان را قطع می کنند و این امر چون برای ما محسوس است ناگزیرمان می کند که قبوض مان را بپردازیم. و اگر قبض عوارض مان را پرداخت نکنیم از آنجا که شهرداری درآمد دیگری ندارد، ناگزیر باید از این ارگان حداکثر توقع حمل و نقل زباله هایمان را داشته باشیم نه عمران و آبادانی و احداث راهها و اصلاح معابر و صدها کار سازنده دیگر را…

شهردار خرم دره در خصوص بدهی‌های معوقه املاک شهر تصریح نمود: افرادی هم هستند که سالیانه به‌صورت مرتب عوارض سالیانه خود را پرداخت می‌کنند و به عنوان افراد خوش‌حساب در سیستم ثبت هستند و قطعاً شهرداری در ارائه خدمات به این افراد توجه بیشتری خواهد داشت و از این افراد تقدیر می‌کند. وی از برپایی اولین جشنواره خوش حسابی پرداخت کنندگان عوارض خودرو، نوسازی و اصناف خبر داد و گفت: جوایزی ارزنده به پرداخت کنندگان خوش حساب عوارض تخصیص یافته است که امسال این جشنواره برگزار خواهد شد.

مهندس نوری آرا با تأکید بر اینکه بدون همکاری و همیاری شهروندان برنامه ریزی برای اهداف بلندمدت مدیریت شهری تحقق نمی یابد، مهم ترین عامل موفقیت شهرداری ها را انگیزش و حس همکاری شهروندان دانست و افزود: ما در شهری زندگی می کنیم که مردمانش به مهمان نوازی معروفند. همه شهروندان خرم دره باید بدانند شهر ما خانه ماست همانطور که برای کلبه کوچک زحمت می کشیم تا پاک و شاد باشد برای شهر هم باید همین کارها را انجام داد. زیبایی شهر بر عهده مردم و شهرداری است مردم باید بدانند اگر عوارضی می دهند برای زیبا شدن شهر است؛ اینکه بزرگ ترین هدف مجموعه جدید مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر ایجاد شادی و نشاط برای شهروندان است، اندیشه ای قابل تقدیر است که باید با همراهی و همدلی شهروندان محقق شود.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.