• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5
یوسفعلی رئیس آموزش و پرورش خرم‌دره:

۵۰ میلیارد ریال مشارکت مردمی طی ۱۵ماه اخیر / ۱۲۷۵۰ متر آسفالت ریزی برای اولین بار در مدارس خرم‌دره‌ / لباس فرم مدارس اجباری نیست

  • کد خبر : 81390
  • 27 مرداد 1402 - 14:20
۵۰ میلیارد ریال مشارکت مردمی طی ۱۵ماه اخیر / ۱۲۷۵۰ متر آسفالت ریزی برای اولین بار در مدارس خرم‌دره‌ / لباس فرم مدارس اجباری نیست

    جلسه تجلیل از خبرنگاران در اداره آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره برگزار و از زحمات اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان قدردانی شد.     ابوالفضل یوسعلی، رییس آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره در این جلسه، ضمن عرض تبریک روز خبرنگار، افزود: شما خبرنگاران قشر اعتماد آفرین، آگاه به امور و مطالبه گران […]

 

 

جلسه تجلیل از خبرنگاران در اداره آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره برگزار و از زحمات اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان قدردانی شد.

 

 

ابوالفضل یوسعلی، رییس آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره در این جلسه، ضمن عرض تبریک روز خبرنگار، افزود: شما خبرنگاران قشر اعتماد آفرین، آگاه به امور و مطالبه گران اصلی هستید و همواره در خدمت پاسخگویی به مطالبات، نقدها و پرسش های اصحاب رسانه هستیم.

 

رییس آموزش و پرورش خرم‌دره در ادامه با تقدیر از روحیه پرسشگری و بیان انتقادات و نقاط ضعف و قوت توسط اصحاب رسانه شهرستان، و در پاسخ به محوریت اصلی فعالیت این اداره بیان کرد: اساس و اولویت اهداف ما رسیدگی و ارتقا وضعیت آموزشی مدارس شهرستان بوده است و در این راستا با کمک همکاران و به ویژه همت معاونین محترم اداره، بیش از پیش ثابت قدم خواهیم بود و در این دولت ایستادن معنی ندارد و همکاران محترم در خدمتگزاری باید همیشه در تکاپو و تلاش باشند.

 

یوسفعلی همچین ضمن قدردانی از عنایت ویژه شجاعی نماینده منطقه به امر آموزش و پرورش، گفت: با توجه بر اهمیت داشتن رشد و توسعه فضاهای آموزشی شهرستان، مبلغ ۱۵میلیارد تومان از محل اعتبارات نماینده برای ساخت پروژه هنرستان ۱۸ کلاسه در زمین اهدایی خیرین که ۱۵سال مسکوت مانده بود تخصیص یافته و رایزنی با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای کمک در پیشبرد این پروژه توسط نماینده محترم صورت گرفته است.

 

این مسئول علاوه بر اعلام خبر تحقق احداث مدرسه خیرساز ارشاد، در ادامه تلاش های نماینده، خبر داد: جذب ۱۳ میلیارد تومان برای احداث یک مدرسه در روستای شویر خرم‌دره از دیگر اقدامات است که با رایزنی های حجت‌الاسلام شجاعی با یکی از خیرین ملی محقق شد و همچنین ۵۰ میلیارد ریال مشارکت مردمی شهرستان توسط خیرین ارزشمند در طی ۱۵ماه اخیر تحقق یافته است.

 

 

یوسفعلی با بیان اهمیت اثرگذاری نظارت و مراقبت دقیق، عدالت محوری و حقوق میان دانش آموزان خرم‌دره و ایجاد بستر برابری شرایط امتحانات نهایی و تاثیرگذاری نمرات آن در کنکور،  تصریح کرد: در امتحانات نهایی خرداد ماه که ۴۰درصد میانگین نمرات ورقه، تاثیر مستقیم به کنکور دارد، امسال کمترین تقلب را در سطح استان داشتیم که نشان دهنده احقاق حقوق دانش آموزان و پیشگیری از تضییع تلاش های این عزیزان است.

 

وی در ادامه افزود: از نظر نمره میانگین ورقه کتبی در سطح کشور، سال گذشته خرم‌دره رتبه ۴۶۸ را داشت که‌ خوشبختانه رتبه امسال آن شده است ۱۹۳، که  ۲۷۵ رتبه بهبود یافته و در سطح استان، اولین منطقه هستیم که بیشترین رشد را داشته است.

 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دریافت وجه هنگام ثبت نام مدارس و تهیه لباس فرم اجباری است یا خیر، گفت: با وجود اینکه مزیت و فلسفه لباس فرم، نشانگر حٌسن همسان سازی طبقات مختلف دانش آموزان و نظم در بین همکلاسی ها است، اما در تهیه آن هیچ اجباری نیست و علاوه بر آن در بین انواع مدارس همچون سمپاد، شاهد، غیرانتفاعی و ‌‌…. که مصوباتی و رویه دریافت دارند، تنها دریافت وجه مدارس دولتی ممنوع است و نظرات داریم که نباید چنین اتفاقی بیافتد .

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.