• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

سبک زندگی فاطمی، مهم‌ترین حرکت ایجابی با رویکرد جایگزینی به جای فرهنگ منحط غربی است

  • کد خبر : 82244
  • 03 آذر 1402 - 14:01
سبک زندگی فاطمی، مهم‌ترین حرکت ایجابی با رویکرد جایگزینی به جای فرهنگ منحط غربی است

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی و اقدامات متقابل رژیم صهیونیستی در برابر آن، پله‌ای از پله‌های سقوط برای رژیم جنایتکار بود، اظهار داشت: این اقدام چهره واقعی غرب را در ارتباط با حقوق بشر برای تمام جهان آشکار کرد؛ حمایت غرب از کشتار […]

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی و اقدامات متقابل رژیم صهیونیستی در برابر آن، پله‌ای از پله‌های سقوط برای رژیم جنایتکار بود، اظهار داشت: این اقدام چهره واقعی غرب را در ارتباط با حقوق بشر برای تمام جهان آشکار کرد؛ حمایت غرب از کشتار بیش از سیزده هزار بیگناه فلسطینی، از صفحات ننگین تاریخ غرب، پاک نخواهد شد و قطعاً چیزی جز اضمحلال و نابودی تدریحجی برای او به دنبال نخواهد داشت.

 

وی افزود: این در حالی است که جنایت نسل‌کشی با همه عده و عُده و سلاح‌های غربی و نرسیدن به اهداف مد نظر، نهایت حقارت و ضعف رژیم اشغالگر و حامیانش را نشان داد؛ به ویژه آن که گنبد آهنین و تانک‌های مرکاوای اسرائیل از اسطوره به خیال و سراب تبدیل شده‌اند.

امام جمعه خرمدره گفت: رونمایی از دستاوردهای جدید دفاعی ایران مقارن با شکست‌های اسرائیل در جنگ غزه، نمایشی از قدرت محور مقاومت در منطقه است.

وی تصریح کرد: رشد صهیونیست‌ستیزی در دنیا و به ویژه کشورهای غربی، و از جمله رشد ۴۰۰ درصدی یهود ستیزی و صهیونیزم ستیزی نشانه‌های مبارکی از افول جایگاه استکبار و صهیونیزم و نزدکی به غروب همیشگی آن است.

وی عنوان کرد: فلسطین اشغالی امروز در حالی شاهد مهاجرت یهودیان از این کشور است که در گذشته، سالانه چند هزار یهودی به این کشور مهاجرت می‌کردند. با توجه به تقویت فرهنگ مقاومت و باور به پیروزی، کوچاندن اجباری مردم غزه نیز به لطف خدا به جایی نخواهد رسید.

 

امام جمعه خرمدره با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: فرهنگ بسیجی، ارزشمندترین سرمایه‌ اجتماعی و مایه سربلندی ایران اسلامی و نقطه عزیمت تحول در غرب آسیا و تمام آزادیخواهان عالم است. وی بیان کرد: حاکمیت علوم انسانی مسموم غربی (به تعبیر رهبر عزیزمان)؛ موجب غربت فرهنگ بسیج در عرصه نظریه‌پردازی شده است. اگر غربی‌ها چنین سرمایه‌اجتماعی را داشتند، بیشترین بهره‌برداری را می‌کردند.

امام جمعه خرمدره با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت زهرا (س) ولایی‌ترین و سیاسی‌ترین بانوی جهان اسلام است که در مسیر حاکمیت دینی، جان خود را فدا کرد و با این جان‌فشانی، بشریت را نشان داد.

وی خاطر‌نشان کرد: معرفی، ترویج و تعمیق فرهنگ و سبک زندگی فاطمی، مهم‌ترین حرکت ایجابی با رویکرد جایگزینی به جای فرهنگ منحط غربی است.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه از مجلس انقلابی انتظار داریم با تصویب قوانین ناقص یا غلط، راه را برای حقوق نجومی باز نکند، گفت: محول کردن میزان پرداختی کارکنان به دستگاه‌های پرداخت کننده، زمینه ساز پرداخت‌های نجومی و مخالفت با منویات انقلاب و سیاست‌های کلی ابلاغی است.

وی بیان کرد: اجرای پیمانی از سویی و اقساط سنگین پیش پرداخت و پس پرداخت، مزایای مسکن ملی را تحت الشعاع قرار داده است و مسکن ملی نباید فقط کام پیمانکاران سرمایه‌دار را شیرین کند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.