• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمدره:

چمن ورزشگاه خرمی بهسازی می شود/ فعالیت ۳۲ هیئت ورزشی در خرمدره

  • کد خبر : 82405
  • 23 دی 1402 - 12:55
چمن ورزشگاه خرمی بهسازی می شود/ فعالیت ۳۲ هیئت ورزشی در خرمدره

حسینی در گفتگو با نبض سحر با اشاره به تعداد ورزشکاران  شهرستان خرمدره گفت: ورزشکاران سازمان یافته از اول سال تا امروز ۴۴۰۰ نفر می باشد . وی با اشاره به اینکه  ۳۲ هیئت ورزشی در این شهر فعال هستند گفت: در شهرستان خرمدره همچنین ۵۰ باشگاه خصوصی در رشته های مختلف ورزشی مشغول به […]

حسینی در گفتگو با نبض سحر با اشاره به تعداد ورزشکاران  شهرستان خرمدره گفت: ورزشکاران سازمان یافته از اول سال تا امروز ۴۴۰۰ نفر می باشد .

وی با اشاره به اینکه  ۳۲ هیئت ورزشی در این شهر فعال هستند گفت: در شهرستان خرمدره همچنین ۵۰ باشگاه خصوصی در رشته های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان ا با اشاره به کسب ۳۵۰  مدال رنگارنگ در سطح استانی توسط ورزشکاران خرمدره گفت: ورزشکاران شهرستان همچنین در سطح کشوری ۵۴ مدال مختلف را کسب کرده اند و همچنین درسطح جهانی می توان مدال طلای افشین سلیمی در رشته ووشو اشاره کرد .

حسینی در خصوص وضعیت نابسمان چمن باشگاه خرمی گفت: در خصوص زمین چمن باشگاه  خرمی اقدامات اولیه انجام شده ، کود حیوانی، خاک نباتی تهیه شده و اماده بهسازی و کاشت مجدد است.

وی همچنین در خصوص زمین چمن بالای اتوبان که بلااستفاده مانده است گفت: زمین بالای اتومان چون در مجاورت شرکت سلیس است ، قابلیت بهره برداری ورزشی نیست و در طرح مولد سازی قرار گرفته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: شهرستان خرم دره در زمینه ورزش از ظرفیت بسیار بالائی برخوردار است ودر این راستا همه مسئولین خرم دره با همدلی برای ارتقاء ورزش شهرستان کمک کنند

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.