• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

کمبود شیرخشک در داروخانه‌های استان وجود ندارد

  • کد خبر : 82417
  • 24 دی 1402 - 8:58
کمبود شیرخشک در داروخانه‌های استان وجود ندارد

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه هیچگونه کمبود شیرخشک در داروخانه‌های استان وجود ندارد، گفت: اسامی داروخانه‌های توزیع کننده شیرخشک در سایت دانشگاه علوم پزشکی زنجان درج شده است.   به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، محمد جواد میانداری […]

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه هیچگونه کمبود شیرخشک در داروخانه‌های استان وجود ندارد، گفت: اسامی داروخانه‌های توزیع کننده شیرخشک در سایت دانشگاه علوم پزشکی زنجان درج شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، محمد جواد میانداری به درج شایعاتی در خصوص عدم وجود شیرخشک در داروخانه‌های استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در ۸۰ درصد داروخانه‌های استان شیرخشک به اندازه کافی موجود است و افرادی که نیاز به شیرخشک دارند با مراجعه به این داروخانه‌ها و ثبت کد ملی کودک خود در سامانه تی‌تک می‌توانند شیرخشک لازم را دریافت کنند.

وی افزود: اسامی داروخانه‌هایی که شیرخشک در آن‌ها موجود است در سایت دانشگاه علوم پزشکی زنجان قرار داده شده است و مصرف کنندگان می‌توانند با مراجعه به این سایت از وضعیت وجود شیرخشک در داروخانه‌ها مطلع شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مطابق آمارهای دریافت شده از تولیدکنندگان در خصوص تعداد مصرف کننده‌های انواع شیرهای خشک در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص تولید و تهیه و عرضه شیر خشک نداریم.

وی به مصرف کنندگان توصیه کرد در صورت عدم دسترسی به سایت می‌توانند قبل از مراجعه به داروخانه‌ها با سامانه اطلاعات دارویی ۱۹۰ تماس گرفته و از مکان‌های توزیع شیرخشک مدنظر اطلاع یافته و سپس نسبت به مراجعه و خرید اقدام کنند. در ضمن تمهیدات لازم صورت گرفته می‌شود که زمان پاسخگویی این سامانه که از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ است تا ساعت ۲۰ ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.