• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

آغاز به کار پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان

  • کد خبر : 82446
  • 27 دی 1402 - 14:03
آغاز به کار پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از آغاز به کار پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مصطفی ملکی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان اظهار داشت: این رویداد در […]

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از آغاز به کار پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مصطفی ملکی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان اظهار داشت: این رویداد در دو بخش تخصصی و عمومی از امروز آغاز شده و تا ۲۹ دی ماه در زنجان برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، افزود: کشف و شناسایی استعدادها، سازماندهی و انسجام‌بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها از اهداف برگزاری این رویداد است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به محور‌های تخصصی در این رویداد، گفت: تیم‌های تخصصی در بخش‌های مختلف نرم افزار(اپلیکیشن) تلفن همراه، بازی‌ها(گیم) ویژه تلفن همراه، پویانمایی (انیمیشن) تمام تکنیک‌ها در قالب تیم‌های ۳ تا ۵ نفره با هم رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به محورهای عمومی این رویداد نیز که شامل کلیپ، استوری موشن، پوستر، موشن گرافیک، عکس نوشت و اینوگرافیک، هستند؛ گفت: برگزیدگان استانی به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه خواهند یافت.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: بیش از ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای تجلیل از برگزیدگان رویداد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: این رویداد با ۱۲ تیم در بخش تخصصی در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.