• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

پروژه بازگشایی رینگ دور شهر خرم دره انجام شد+عکس وفیلم

  • کد خبر : 83184
  • 26 فروردین 1403 - 10:09
پروژه بازگشایی رینگ دور شهر خرم دره انجام شد+عکس وفیلم
بالاخره بعد از سالیان متمادی مهمترین پروژه بازگشایی رینگ دور شهر خرم دره توسط شهرداری به ثمر نشست.

 

 

به گزارش نبض سحر، با پیگیری های شهردار و شورای اسلامی شهر  نسبت به تملک و بازگشایی زمین وراث مرحوم نجاتی واقع در رینگ دور شهر انتهای خیابان شریعتی با اعتباری نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال به متراژ حدودی ۴ هزار مترمربع صبح امروز انجام شد.

نوری آرا شهردار خرم دره با بیان اینکه تعیین تکلیف، بازگشایی و تملک صورت گرفته در این منطقه از اقدامات ارزشمند شهرداری در حل مشکل ۳۰ساله مسیر فوق بوده است، گفت: اجرای تملکات یکی از اولویت های مهم مدیریت شهری است و معتقدم با توجه به اعتبارات هزینه شده، خدماتی که در این پروژه مدنظر است بسیار خوب خواهد بود و بلاتکلیفی چندین ساله مسیر رینگ دور شهر از خیابان مطهری به خیابان شریعتی مرتفع شد.

نوری آرا با اشاره به اینکه این اقدام به منظور بالا بردن سطح خدمات به شهروندان است اظهار کرد: بازگشایی این قسمت رینگ جنوبی که سالها مطالبه به حق شهروندان بود با تلاش مدیریت شهری و کارشناسان مربوطه و اعضای شورای شهر با پیگیری ها و جلسات مستمر به بار نشست که در اول سال ۱۴۰۳ بهترین هدیه به مردم شریف خرمدره خواهد بود.

وی به اهمیت پروژه های بازگشایی بخصوص در رینگ دور شهر اشاره کرد و افزود؛ علاوه بر تملک سایر املاکی که در مسیر اصلاحی معابر انجام گرفت طی دو سال گذشته دو پروژه بزرگ تملک و مسیر گشایی فقط در رینگ جنوبی دور شهر یکی ساختمان مرحوم فرهادی و این پروژه زمین مرحوم نجاتی اتفاق افتاد که عملا مشکل رینگ جنوبی مرتفع شد که این اتفاق قطعا در توسعه شهر مؤثر و نقطه عطفی برای شهر خرم دره باشد.

شهردار خرم دره با تأکید بر اینکه پروژه‌های بازگشایی معابر جدید یکی از سیاست‌های مهم شهرداری است افزود: توافق کامل و جلب رضایت شهروندان و صاحبان املاک در مسیر از مهم‌ترین مسائل در اجرای پروژه‌های بازگشایی است و در حال ادامه و تکمیل این روند در مسیرهای اصلی شهر هستیم.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=83184

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.