• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

ساختمان ایستگاه راه ‌آهن خرم‌دره افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 1298
  • 02 شهریور 1392 - 12:22
ساختمان ایستگاه راه ‌آهن خرم‌دره افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان خرم‌دره: ساختمان ایستگاه راه ‌آهن خرم‌دره همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود. رحیم نوری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به پروژه‌های افتتاحی این شهرستان در هفته دولت اظهار داشت: سالن انتظار ایستگاه راه آهن خرم‌دره با حضور استاندار زنجان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید. وی افزود: برای این […]

فرماندار شهرستان خرم‌دره: ساختمان ایستگاه راه ‌آهن خرم‌دره همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

رحیم نوری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به پروژه‌های افتتاحی این شهرستان در هفته دولت اظهار داشت: سالن انتظار ایستگاه راه آهن خرم‌دره با حضور استاندار زنجان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: برای این پروژه مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ مییون تومان هزینه شده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه مردم به شدت پیگیر این پروژه بودند، گفت: در ایستگاه راه آهن خرم‌دره محلی برای ایستگاه مسافران نبود و مسافران در سرما و گرما دچار مشکل بودند.

وی با بیان اینکه درصد توسعه بیشتر ایستگاه راه آهن خرم‌دره هستیم، ابراز داشت: تلاش بر این است که در خرم‌دره فضای برای دور زدن قطارها مهیا شود.

نوری‌پور اضافه کرد: صحبت‌های ابتدایی صورت گرفته و اقدام‌های لازم نیز انجام شده است.

وی افزود: ما به جد پیگیری این موضوع هستیم که قطارهای بیشتری در خرم‌دره توقف کنند که این امر یکی از درخواست‌های مهم ما از مسئولان امر است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره از افتتاح فاز نخست مجموعه فوتبال خرم‌دره خبر داد و عنوان داشت: چمن این مجموعه در هفته دلوت با اعبتاری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی به افتتاح باشگاه پینت‌ بال با اعتبار ۱۴۰ میلون تومان اشاره و تصریح کرد: پایگاه جاده‌ای قلعه حسینیه نیز در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

نوری‌پور در ادامه با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن درسال گذشته تصریح کرد: بر اساس سرشماری صورت گرفته شهرستان خرم‌دره ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۵۳ هزار نفر آن در شهر خرم‌دره و بقیه در روستاهای شهرستان ساکن هستند.

وی با بیان اینکه تاریخ شهر خرم‌دره یکی از افتخارهای این شهر محسوب می‌شود، گفت: اگر بخواهیم ملتی را بشناسیم باید از تاریخ آن ملت به این مهم دست پیدا کرد و خرم‌دره شهری است که بر اساس یافته‌های صورت گرفته در تپه خالصه، ۸ هزار سال قدمت دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.