• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

توزیع ۵۰۰ هزار لیتر سوخت در مدارس استان زنجان

  • کد خبر : 2111
  • 11 شهریور 1392 - 16:38
توزیع ۵۰۰ هزار لیتر سوخت در مدارس استان زنجان

دبیر ستاد استقبال از مهر استان زنجان گفت: ۵۰۰ هزار لیتر سهمیه سوخت مورد نیاز مدارس در بین مناطق استان زنجان توزیع شده است. علی‌الله عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس در مهر ماه یکی از مهم‌ترین رویدادهای علمی کشورمان است، اظهار کرد: با توجه به […]

دبیر ستاد استقبال از مهر استان زنجان گفت: ۵۰۰ هزار لیتر سهمیه سوخت مورد نیاز مدارس در بین مناطق استان زنجان توزیع شده است.

علی‌الله عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس در مهر ماه یکی از مهم‌ترین رویدادهای علمی کشورمان است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان مدارس تعطیل است اما برای عوامل اداری آموزش و پرورش به ویژه مدیران یک فصل پرکاری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی سازمان در تابستان تمهیدات لازم را در همه زمینه‌ها برای بحث بازگشایی و آغاز فرآیند آموزش انجام می‌دهند، افزود: دستورالعمل‌های لازم در خرداد ماه هر سال از طریق وزارت آموزش و پرورش به همه استان‌ها ابلاغ می‌شود که فعالیت‌های درون سازمانی را برای بازگشایی مدارس انجام ‌دهند.

دبیر ستاد استقبال از مهر استان زنجان با بیان اینکه برای ساماندهی مدارس چند کمیته در آموزش و پرورش تعریف شده است، تصریح کرد: کمیته تجهیز، سازماندهی، نظارت و ارزیابی، تاییدیه صلاحیت و توجیهی از جمله این کمیته‌ها است.

وی به سیاست آموزش و پرورش در سطح ملی و بحث یک نوبته کردن مدارس اشاره کرد و گفت: در این راستا کمیته یک نوبته کردن مدارس تشکیل شده و فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

عسگری با اشاره به اینکه در بحث بازگشایی مدارس و برون سازمانی در سال ۸۹ دستورالعمل لازم از طرف وزارت آموزش و پرورش به همه استان‌ها ابلاغ شده است، گفت: در این راستا دستگاه‌های مرتبط برنامه استقبال از مهر را برای بازگشایی مدارس انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: همچنین استانداری زنجان، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها با همکاری دهیاری‌ها اقدامات لازم در این حوزه را انجام می‌دهند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: در بحث تعمیر، تجهیز و زیباسازی مدارس ۷۲۰ عرصه در قالب اردوهای طرح‌ هجرت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد دانش‌آموزان آموزش و پرورش افزایش یافته است، گفت: با توجه به این افزایش سازمان به تجهیزات و تامین امکانات نیاز دارد.

عسگری با بیان اینکه آموزش و پرورش استان زنجان این امکانات را تامین کرده است، افزود: توزیع کتب درسی در حوزه فنی و حرفه‌ای، پیش دانشگاهی و دوره ابتدایی جزو این اقدامات است.

وی با بیان اینکه صددرصد کتاب‌های مقطع پیش دانشگاهی توزیع شده است، تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد کتب فنی و حرفه‌ای نیز تهیه شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه صددرصد کتب پایه ابتدایی توزیع شده است، گفت: فقط کتب پایه سوم ابتدایی به دلیل تغییر محتوا به طور کامل توزیع نشده است.

وی با تاکید بر اینکه فایل الکترونیکی کتب پایه اول تا چهارم به همه مناطق ارسال شده است، افزود: با این اقدام اگر معلمان و دانش‌آموزان کمبودی داشته باشند می‌توانند از این فایل‌ها استفاده کنند.

عسگری به بحث نیروی انسانی در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: سازماندهی نیروی انسانی موضوع مهم در آموزش و پرورش است.

وی اذعان داشت: همچنین ۵۰۰ هزار لیتر سهمیه سوخت مورد نیاز مدارس در بین مناطق استان زنجان توزیع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.