• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

اسد: حمله به سوریه جرقه در انبار باروت است

  • کد خبر : 2164
  • 12 شهریور 1392 - 8:15
اسد: حمله به سوریه جرقه در انبار باروت است

رئیس‌جمهور سوریه در مصاحبه با روزنامه فرانسوی «فیگارو» ضمن رد اتهام استفاده از تسلیحات شیمیایی، گفت: این اتهامات «غیرمنطقی» است و مدعیان آن هیچ مدرکی برای اثبات ادعا‌های خود ندارند. به گزارش نبض سحر به نقل از فارس، «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه بار دیگر با رد اتهام استفاده از تسلیحات شیمیایی، گفت چینن اتهاماتی «غیرمنطقی» […]

رئیس‌جمهور سوریه در مصاحبه با روزنامه فرانسوی «فیگارو» ضمن رد اتهام استفاده از تسلیحات شیمیایی، گفت: این اتهامات «غیرمنطقی» است و مدعیان آن هیچ مدرکی برای اثبات ادعا‌های خود ندارند.

به گزارش نبض سحر به نقل از فارس، «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه بار دیگر با رد اتهام استفاده از تسلیحات شیمیایی، گفت چینن اتهاماتی «غیرمنطقی» است.

وی که با روزنامه فرانسوی «فیگارو» مصاحبه می‌کرد، نسبت به مشارکت فرانسه در اقدام نظامی علیه سوریه نیز هشدار داد و گفت پاریس با این اقدام به جمع دشمنان سوریه می‌پیوندد.

رئیس‌جمهور سوریه خطاب به فرانسوی‌ها گفت: هرکس که به تقویت نظامی و مالی تروریست‌ها کمک کند، دشمن مردم سوریه است. اگر دولت فرانسه مواضع خصومت‌آمیزی در قبال مردم سوریه اتخاذ کند، یک دولت دشمن به حساب می‌آید. قطعا این امر تبعات منفی‌ای برای منافع فرانسه خواهد داشت.

«بشار اسد» در بخشی دیگر از این مصاحبه گفت: کسانی که ما را متهم می‌کنند، مدارک خود را نشان دهند. ما از آمریکا و فرانسه هم خواستیم که فقط یک مدرک برای اثبات اتهامات ارائه دهند. اوباما و اولاند (روسای جمهور آمریکا و فرانسه) نتوانستند این کار را انجام دهند.

وی اقدام نظامی علیه سوریه را «جرقه در انبار باروت» توصیف کرد و گفت این اقدام می‌تواند به «جنگ منطقه‌ای» منجر شود.

رئیس‌جمهور سوریه هشدار داد: شعله‌ور شدن این انبار باروت کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و کسی نمی‌داند که پس از آن چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. افراط و هرج و مرج منطقه را فرامی‌گیرد و احتمال بروز جنگ منطقه‌ای قوت می‌‌گیرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.