• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

دایی: معلوم نیست خلعتبری در دربی بازی کند/ شرایط این بازیکن معلوم نیست

  • کد خبر : 2176
  • 12 شهریور 1392 - 8:31
دایی: معلوم نیست خلعتبری در دربی بازی کند/ شرایط این بازیکن معلوم نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معلوم نیست خلعتبری در دربی بازی کند و باید شرایط او را در تمرینات ببینیم. به گزارش نبض سحر به نقل از  فارس علی دایی در حاشیه تمرین عصر امروز پرسپولیس در مورد حضور محمدرضا خلعتبری گفت: خلعتبری بازیکن خوبی است. نمی‌دانیم شرایط او چگونه بوده است. هنوز کار او […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معلوم نیست خلعتبری در دربی بازی کند و باید شرایط او را در تمرینات ببینیم.

به گزارش نبض سحر به نقل از  فارس علی دایی در حاشیه تمرین عصر امروز پرسپولیس در مورد حضور محمدرضا خلعتبری گفت: خلعتبری بازیکن خوبی است. نمی‌دانیم شرایط او چگونه بوده است. هنوز کار او را در تمرینات ندیده‌ام و معلوم نیست که چه شرایطی دارد. باید در تمرینات او را نظاره کنم. مدتی هم مصدوم بوده و معلوم نیست که در دربی بازی می کند یا نه. باید در این چند روز شرایط آمادگی او را بسنجیم.

وی در مورد اینکه محمد‌رضا هدایتی پول خلعتبری را پرداخت کرده اما علیه او هجمه به وجود آورده‌اند اظهار داشت: هدایتی کار بزرگی انجام داده و در این شرایطی که نام خلیج جعلی ع رب ی را روی لیگ امارات گذاشتند پول این بازیکن را داد تا در آن لیگ بازی نکند. در این شرایط عده‌ای در کشور جو‌سازی کردند و مخصوصا برنامه ۹۰ علیه این کار موضع گرفت. این مسخره بازی‌ها چیست که این صحبت‌ها را بیان می‌کند. در ۹۰ در مورد من و هدایتی حرف زدند. هرکس هرجور دوست دارد پولش را خرج می‌کند. یکی دوست دارد مسجد می‌سازد. دیگری به مردم کمک می‌کند. نباید این‌چنین برخورد کرد. عادل فردوسی‌پور نباید اظهار‌نظر شخصی کند و در برنامه‌اش این همه بیننده دارد نباید صحبت‌های شخصی مطرح شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد دربی خاطرنشان کرد: در دربی نه شرایط تیم‌ها در جدول و نه بازی قبلی تیم‌ها تاثیری ندارد. باید در این دیدار عملکرد خوبی داشته باشیم و تمرکز خود را حفظ کنیم. هر کسی که بیشتر تمرکز کند مطمئنا نتیجه بهتری خواهد گرفت. خوشبختانه مصدوم نداریم و تنها امید عالیشاه محروم است. امیدوارم بتوانیم در دربی پیروز شویم.

انتهای پیام/خ

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.