• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

مسائل خاورمیانه تلنگری برای حوادث آخرالزمان است

  • کد خبر : 2469
  • 14 شهریور 1392 - 22:27
مسائل خاورمیانه تلنگری برای حوادث آخرالزمان است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: مسائل خاورمیانه ضرورت حضور حضرت ولیعصر (عج) را افزایش داده و این مسائل تلنگری برای حوادث آخرالزمان است. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید جواد هاشمی امشب در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره شعر بسیج استان زنجان، با تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا […]

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: مسائل خاورمیانه ضرورت حضور حضرت ولیعصر (عج) را افزایش داده و این مسائل تلنگری برای حوادث آخرالزمان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید جواد هاشمی امشب در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره شعر بسیج استان زنجان، با تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را گرامیداشت.

وی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره شعر بسیج، افزود: در سال جاری ششمین جشنواره شعر بسیج استان زنجان برگزار و با معرفی نفرات برتر امروز به کار خود پایان می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه داوری آثار استانی به حضور ناظر کشوری برگزار شده است، اذعان داشت: آثار خوبی به اذعان داوران مسابقه به جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه ششمین جشنواره شعر بسیج استان در سال جاری در فضای متفاوت برگزار شده است، خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره در طبیعت برای استفاده از جذابیت‌های طبیعت استان برگزار شده است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع کنونی جهان به ویژه منطقه خاورمیانه حضور و وجود منجی عالم بشریت را نعمتی بزرگ برای جامعه دانست و افزود: حوادث خاورمیانه و کشورهای اسلامی تلنگری بر وجود انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی ضرورت وجود امام عصر (عج) بیشتر احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: ‌امیدواریم چشم جهانیان به وجود منجی عالم بشریت روشن شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به آثار ارائه شده به جشنواره شعر بسیج تصریح کرد: رشد کمی و کیفی آثار ارسال شده نشان از توانمندی شاعران زنجانی برای حضور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را دارد.

وی با بیان اینکه برگزیدگان استانی در مرحله کشوری این جشنواره شرکت می‌کنند، افزود: جشنواره سراسری شعر بسیج به صورت کشوری برگزار می‌شود.

هاشمی به نمایش گذاشتن توانمندی‌های هنرمندان بسیجی در عرصه‌های هنری را از اهداف این جشنواره عنوان کرد و اذعان داشت: ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل فرهنگ و هنر اسلامی به جامعه از دیگر اهداف این جشنواره است.

بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بیداری اسلامی و مقاومت ملل، انتظار، امید و آرمانگرایی، مضامین آیین اجتماعی و حماسه اقتصادی در آیینه شعرمحورهای پنج‌گانه جشنواره طنین حماسه است.

وی با بیان اینکه جشنواره شعر بسیج میدان محکی برای هنرمندان شعر استان محسوب می‌شود، افزود: هنرمندان با شرکت در چنین جشنواره‌هایی دستاوردهای شعری خود را ارائه می‌کنند.

هاشمی بر ضرورت حضور بیشتر و پررنگ‌تر شاعران در جشنواره شعرهای آینده تاکید کرد و گفت: استقبال هنرمندان بسیجی از این جشنواره مطلوب است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.