• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

سیستم بانکی مهم‏ترین دغدغه فعالان اقتصادی است

  • کد خبر : 4120
  • 04 مهر 1392 - 8:32
سیستم بانکی مهم‏ترین دغدغه فعالان اقتصادی است

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: سیستم بانکی و نظام پولی مهم‏ترین دغدغه فعالان اقتصادی به شمار می‏رود. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین جمیلی شامگاه امروز در دیدار اقشار مختلف مردم با استاندار اظهار داشت: با شعار عدالتی که دولت تدبیر و امید دارد، انتظار روزهای بسیار خوبی را برای استان زنجان داریم. وی […]

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: سیستم بانکی و نظام پولی مهم‏ترین دغدغه فعالان اقتصادی به شمار می‏رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین جمیلی شامگاه امروز در دیدار اقشار مختلف مردم با استاندار اظهار داشت: با شعار عدالتی که دولت تدبیر و امید دارد، انتظار روزهای بسیار خوبی را برای استان زنجان داریم.

وی با اشاره به اینکه توجه به نخبگان استان زنجان، شخصیت‏های صاحب تجربه و افراد نخبه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، تصریح کرد: متاسفانه در استان در دوره قبل توجهی به نخبگان نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان ابراز داشت: امیدواریم در مناصب اداری و سازمان‎های دولتی شاهد حضور نخبگان و افراد توانمند باشیم.

وی با بیان اینکه خواست فعالان اقتصادی اهمیت دادن به مزیت‏های نسبی استان زنجان است، اضافه کرد: استان ظرفیت‏های قابل توجهی را در حوزه نساجی داشته و به عنوان قطب کشاورزی و دامداری نیز مطرح است.

جمیلی با تاکید بر اینکه نظام پولی کشور و سیستم بانکی یکی از مهم‏ترین و بزرگ‏ترین دغدغه‏های فعالان اقتصادی در همه حوزه‏های اقتصاد محسوب می‏شود، ادامه داد: با توجه به نوسانات نرخ ارز، نیاز پولی و مالی همه واحدهای اقتصادی نیز ۲.۵ برابر شده است.

وی اذعان داشت: متاسفانه سیستم بانکی با نیاز واحدهای اقتصادی هماهنگ نبوده و مشکلات زیادی در این زمینه ایجاد شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه اگر نیاز به افزایش سرمایه‏های بانکی است باید به بخش تولید توجه شود، افزود: انتظار داریم نگاه و توجه ویژه‏ای به بازار سرمایه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه تقویت بازار سرمایه از مهم‏ترین نیازها به شمار می‏رود، یادآور شد: در این حوزه ضعف بسیار زیادی در استان وجود دارد.

جمیلی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی واحد سرمایه‎گذاری در استان زنجان وجود دارند که توجه به این واحدها زمینه‏های سرمایه‏گذاری دیگر را نیز فراهم می‏آورد، تصریح کرد: از ظرفیت‏های بزرگ استان همچون فرودگاه، اتوبان، صنایع ریلی و جاده ابریشم در راستای سرمایه‏گذاری به خوبی استفاده نمی‏شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=4120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.