• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

پیش‌بینی تولید دو هزار تن انواع آبزیان در زنجان

  • کد خبر : 5369
  • 23 مهر 1392 - 9:24
پیش‌بینی تولید دو هزار تن انواع آبزیان در زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری تولید دو هزار تن انواع آبزیان در شهرستان زنجان محقق شود. محمد‌رضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بر اساس طرح توسعه برنامه پنجم در شهرستان زنجان این میزان تولید پیش‌بینی شده است. وی به میزان دقیق برآورد […]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری تولید دو هزار تن انواع آبزیان در شهرستان زنجان محقق شود.

محمد‌رضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بر اساس طرح توسعه برنامه پنجم در شهرستان زنجان این میزان تولید پیش‌بینی شده است.

وی به میزان دقیق برآورد تولید آبزیان در شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: دو هزار و ۲۲۶ تن و ۸۵ کیلوگرم برآورد دقیق انجام شده برای تولید آبزیان شهرستان زنجان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان آبزیان تولیدی در شهرستان زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: ماهیان گرم‌آبی، ماهیان سردآبی، شاه میگو، ماهیان خاویاری از جمله آبزیان تولیدی در شهرستان زنجان است.

این مسئول به میزان تولید انواع آبزیان در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: پیش‌بینی شده است در سال جاری ۱۴ تن در هکتار انواع ماهیان گرم‌آبی در شهرستان زنجان تولید شود.

نهاوندی‌پور تولید ماهیان سرد‌آبی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: پیش‌بینی تولید ماهیان سردآبی در برنامه پنجم توسعه شهرستان بالغ بر یک هزار و ۶۶۵ کیلو در متر مربع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تولید ماهی از منابع آبی را یادآور شد و اظهار داشت: پیش‌بینی شده است بیش از ۵۳۲ تن در هکتار ماهی از این منابع تولید شود.

وی به تولید ماهی از منابع آبی نیمه طبیعی اشاره کرد و گفت: بیش از ۹ تن نیز در این بخش پیش‌بینی تولید ماهی صورت گرفته است.

این مسئول تولید ماهیان خاویاری را یادآور شد و تاکید کرد: در این بخش برای شهرستان زنجان تولیدی پیش‌بینی نشده است.

نهاوندی‌پور همچنین به میزان تولید شاه ماهی در شهرستان زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: مطابق برنامه‌های توسعه در این بخش پیش‌بینی شده است در سال جاری ۱۱.۸تن در هکتار تولید صورت گیرد.

وی بخش شیلات استان را بخشی فعال و دارای عملکرد مناسب عنوان کرد و متذکر شد: استان زنجان در این بخش قابلیت‌های بالایی از خود نشان داده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=5369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.