• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

دفاع مقدس آزمون بزرگ ملت ایران در بروز استعدادها بود/ حرکت عظیم جوانان در دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 9307
  • 12 دی 1392 - 14:46
دفاع مقدس آزمون بزرگ ملت ایران در بروز استعدادها بود/ حرکت عظیم جوانان در دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی است

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان مازندران، فرمودند: بزرگداشت و احیای یاد و منش شهیدان با انجام کارهای پژوهشی و تولید آثار مکتوب و چندرسانه‌ای، امری بسیار ضروری است. به گزارش نبض سحر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، صبح امروز(پنجشنبه) متن بیانات حضرت […]

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان مازندران، فرمودند: بزرگداشت و احیای یاد و منش شهیدان با انجام کارهای پژوهشی و تولید آثار مکتوب و چندرسانه‌ای، امری بسیار ضروری است.

به گزارش نبض سحر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، صبح امروز(پنجشنبه) متن بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان مازندران که در تاریخ ۲۵ آذر ۹۲ برگزار شده بود، در مصلای شهرستان ساری منتشر شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان مازندران، شهدا و مجاهدان را سرآمدان دوران معرفی و تصریح فرمودند: بزرگداشت و احیای یاد و منش شهیدان با انجام کارهای پژوهشی و تولید آثار مکتوب و چندرسانه‌ای از سیره و زندگی آنان امری بسیار ضروری است که لازم است کارهای صورت گرفته در این زمینه عمیق، دقیق و با بهره‌گیری از هنر و تحقیق باشد تا ماندگار و اثرگذار شود.

ایشان حرکت عظیم جوانان در دفاع مقدس را معجزه انقلاب اسلامی خواندند و خاطرنشان کردند: دفاع مقدس علاوه بر اینکه آزمون بزرگی برای ملت ایران بود، آزمونی برای بروز استعدادهای برجسته اشخاص و مناطق مختلف کشور نیز بود و این عرصه بزرگ باعث شد تا استعدادهای مکنون کشور هرچه بیشتر بروز یابد.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با یادآوری رشادت‌های سرداران شهید از جمله شهیدان باکری، خرازی و باقری و بروز شگفت‌آور استعداد آنان در دوران دفاع مقدس تاکید کردند: عرصه دفاع مقدس زمینه‌ای فراهم کرد تا از این جوانان، استراتژیست‌ها و فرماندهان زبده نظامی ساخته شود که بتوانند یک ارتشِ مجهّز پشتیبانی شده از سوی قدرت‌های بزرگ را با آن همه ساز و برگ نظامی در محاصره بیاندازند.

رهبر معظم انقلاب همچنین با اشاره به سابقه دیانت، فداکاری، وفاداری، اخلاص و کارنامه درخشان استان مازندران، از نقش مردم این استان در صحنه‌های مختلف انقلاب، از جمله دوران دفاع مقدس و سازندگی قدردانی کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=9307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.