• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

در پرونده مفاسد به عنوان مدعی العموم با قدرت ورود پیدا می‌کنیم

  • کد خبر : 12181
  • 11 اسفند 1392 - 13:08
در پرونده مفاسد به عنوان مدعی العموم با قدرت ورود پیدا می‌کنیم

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه مدیران در سازمان بازرسی کل کشور در صورت بروز فساد باید به ما اطلاع بدهند گفت: ما در این پرونده‌ها به عنوان مدعی العموم با قدرت ورود خواهیم کرد. حجت الاسلام محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور پیش از ظهر امروز در نشست مدیران سازمان بازرسی کل کشور با […]

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه مدیران در سازمان بازرسی کل کشور در صورت بروز فساد باید به ما اطلاع بدهند گفت: ما در این پرونده‌ها به عنوان مدعی العموم با قدرت ورود خواهیم کرد.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور پیش از ظهر امروز در نشست مدیران سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به این مطلب گفت: سازمان بازرسی به عنوان یکی از سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه در طول سنوات گذشته روند رو به رشدی داشته است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام ۳۵ سال است که تلاش می‌کنند تا از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به ما فشار وارد کنند و البته در برخی از موارد متأسفانه کمی به اهدافشان هم رسیده‌اند.

محسنی اژه‌ای با اشاره به این نکته که امروز هم باز یک جنگ تمام عیار را برای به زانو درآوردن نظام در پیش گرفته‌اند گفت: اگر احساس کنند کسی موثر است فورا وی را در لیست تحریم قرار می‌دهند.

دادستان کل کشور با اشاره به این مطلب که مدعیان حقوق بشر حتی دارو که مورد نیاز بیماران است و جان انسان‌ها را هدف قرار می‌دهد را هم تحریم کرده‌اند گفت: آنها نماینده می‌فرستند با افتخار که مبادا ما تحریم‌ها را دور بزنیم.

وی با تأکید بر این نکتنه که در پیشرفت‌های علمی بروید ببینید ما کجا هستیم و کشورهایی که همه اختیارشان را به آمریکا داده‌اند کجا هستند گفت: عربستان غام حلقه به گوش آمریکاست اما ببینید چه پیشرفتی کرده است.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: رهبری با یک دید جامع و نگاه تیزبین نه تنها فردی بلکه با مشورت با دیگران آن هم پس از ماه‌ها و با مشورت و برگزاری جلسات با سران قوا سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین با اشاره به این مطلب که اگر در اجرای این سیاست‌ها کوتاهی کنیم دچار خسران می‌شویم گفت: باید اول تعریف درستی از اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

وی افزود: ما باید متکی به اقتصادی باشیم که که استقلال اقتصادی ما را حفظ کند و نیازمند بیرون از کشور نباشیم و کاری کنیم که هیچ یک از نقشه‌های دشمن موثر واقع نشود.

دادستان کل کشور با تأکید بر این نکته که ما باید نیازهای جامعه را خودمان در داخل تولید کنیم گفت: ساده‌اندیشی است که فکر کنیم با نگاه به بیرون مشکلات اقتصادی مان حل می‌شود.

 

ادامه دارد…

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=12181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.