• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

پیام مشترک امام جمعه و فرماندارشهرستان خرم دره به مناسبت روزجهانی قدس

  • کد خبر : 18132
  • 01 مرداد 1393 - 20:32
پیام مشترک امام جمعه و فرماندارشهرستان خرم دره به مناسبت روزجهانی قدس

حجت الاسلام حسینی امام جمعه و جمشید شیخی فرماندار شهرستان خرم دره در پیام مشترکی مردم شهرستان را به راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس دعوت کردند. نبض سحر:متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم سبحان الذی اسری بعبده لیلامن المسجدالحرام الی المسجدالاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هوالسمیع البصیر […]

حجت الاسلام حسینی امام جمعه و جمشید شیخی فرماندار شهرستان خرم دره در پیام مشترکی مردم شهرستان را به راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس دعوت کردند.

نبض سحر:متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم

سبحان الذی اسری بعبده لیلامن المسجدالحرام الی المسجدالاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هوالسمیع البصیر

روز جهانی قدس ،روز عزت اسلام و مسلمین است و روزی است که مسلمانان و مستضعفان عالم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فریاد رهایی قدس شریف و فلسطین را از چنگال جنایتکاران صهیونیسم وحامیان آن سر می دهند.

امسال روز جهانی قدس در شرایطی برگزار می شود که رژیم جنایتکار و جعلی اسرائیل خوی استکباریش ،عیان تر از قبل درمعرض دیدگان تمام بشریت قرار گرفته و ادعای واهی دفاع از حقوق و آزادی انسان  ها که توسط مدعیان دروغین این رژیم سر داده می شد رسواتر از همیشه به نمایش در آمده است و گستاخانه و بی محابا زنان و مردان،کودکان و پیران بی دفاع ومظلوم غزه و فلسطین را هدف حملات خود قرار می دهد .

لذا به همین مناسیت بر همه ما وظیفه است همانند سالهای گذشته امسال نیز در حمایت از انتفاضه و مردم بی دفاع غزه و فلسطین با لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه سوم مرداد ماه در سال مزین به نام ((اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی )) همراه و همگام با ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی و تمام آزادیخواهان دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس که از ساعت ۱۱صبح با حضور اقشار مردم شریف ،آگاه و فهیم شهرستان خرم دره از محل چهاراه قائم(عج) تا میعادگاه نماز پر صلابت جمعه(مسجد امام حسین(ع) )برگزار می شود شرکت نموده و در صفوف به هم پیوسته فریاد آزادی قدس را سر خواهیم داد.

انتهای پیام

روابط عمومی فرمانداری

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=18132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.