• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

۳ بازی ورزشی مهیج برای تلفن همراه +دانلود

  • کد خبر : 18621
  • 15 مرداد 1393 - 15:03
۳ بازی ورزشی مهیج برای تلفن همراه +دانلود

سیستم عامل های آندروید و آی او اس و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت […]

سیستم عامل های آندروید و آی او اس و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

موتورسواری حرفه ای —– آندروید

در بازی Dirt Rider™موتور سواری خاکی را تجربه خواهید کرد. اکثر مسابقه ها در میدان های مسابقه صحرایی و جنگلی برگزار می شود. فراز و نشیب های میدان ها که با شیب های بسیار تندی همراه است، کار را برای شما سخت تر از قبل خواهد کرد. توانایی شما در پرش به موقع و انتخاب بهترین مسیر ممکن برای عبور، ویزگی هایی هستند که برای پیروزی در بازی Dirt Rider™ باید داشته باشید. ۱۶ نوع از موتور های مختلف در بازی وجود دارد که بسته به علاقه خود می توانید ظاهر ورزش کار خود را تعیین نمایید. همینطور بازی پیش رویتان دارای گرافیک بالا و واقع گرایانه ای است و شما را مجذوب خود خواهد نمود.

دانلود بازی

دانلود دیتای بازی

مسابقات اتومبیل رانی —– آیفون

اگر به دنبال بازی اتومبیلرانی مسابقه ای می باشید که سرشار از سرعت و هیجان باشد این بازی می تواند نیاز شما را برطرف کند. یک مسابقه ی باکیفیت برای افرادی که جلوه های تصویری را همزمان با سرعت زیاد می طلبند ! در این بازی شما میتوانید رانندگی سریعترین و جدیدترین ماشین های روز دنیا را در قالب مسابقات هیجان انگیز تجربه کنید .دارای ۱۸ ماشین سوپر اسپرت ، کنترل دقیق خودرو ها ، گرافیک محیط سه بعدی از ویژگی های این بازی است . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود بازی

بوکس حرفه ای —– جاوا

بازی جدید و فوق العاده زیبا و مهیج Rock’n’Rumble Boxing که مخصوص طرفداران  ورزش بکس میباشد . که این بازی فوق العاده زیبا محصول جدید شرکت FuguMobile میباشد . که شما در این بازی باید با حریفان قدرتمند خود مبارزه و آنها را شکست دهید تا به قهرمانی برسید . این بازی به صورت جاوا و در سایز های ۱۲۸×۱۶۰,۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰ آماده و بر روی این گوشی های قابل نصب و اجراست .

دانلود بازی

منبع:باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=18621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.