• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

۹ دی تداعی گر عینی مفهوم بصیرت است

  • کد خبر : 24365
  • 08 دی 1393 - 12:36
۹ دی تداعی گر عینی مفهوم بصیرت است

جمشید شیخی فرماندار خرمدره گفت: ۹ دی تداعی گر عینی مفهوم بصیرت است و داشتن بصیرت در همه امور همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است. به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی فرماندار خرمدره پیش از ظهر امروز دوشنبه ۸ دی ماه،  در جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۹ دی این شهرستان با […]

جمشید شیخی فرماندار خرمدره گفت: ۹ دی تداعی گر عینی مفهوم بصیرت است و داشتن بصیرت در همه امور همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی فرماندار خرمدره پیش از ظهر امروز دوشنبه ۸ دی ماه،  در جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۹ دی این شهرستان با بیان اینکه ۹ دی ماه تداعی گر عینی مفهوم بصیرت است، تصریح کرد : داشتن بصیرت در همه امور همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مفهوم بصیرت دانایی صرف نیست ،یادآور شد: بصیرت در مفهوم واقعی خود به معنایی داشتن دانایی همراه با ایمان و اعتقاد است که اینگونه بصیرت داشتن موجب حرکت انسانها می شود همچنین زیرکی و متانت نیز از لوازم مورد نیاز بصیرت هستند.

این مسول با بیان اینکه کسب بصیرت دارای موانعی است ،عنوان کرد: از مهم ترین موانع بصیرت می توان به وابستگی به دنیا و گرفتار شدن در لذتها و شهوتهای دنیوی اشاره کرد زیرا تمام مشکلات ما از آنجا ناشی می شود که ما به دنیا دلبستگی داریم و برای به دست آوردن لذایذ آن چشمانمان را می بندیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرمدره با اشاره به دستورالعمل های لازم برای کسب بصیرت، تاکید کرد: از مهم ترین راههای کسب بصیرت می توان به شناخت ولی امر زمان ،داشتن فکر و اندیشه و تجزیه و تحلیل مسائل ،دور اندیشی در امور، پیروی از عالمان، رعایت ایمان و تقوای الهی ،عبرت گرفتن از تجربیات گوناگون و پیمودن مسیر اهل بصیرت اشاره کرد.
وی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم ۹ دی در شهرستان، خاطر نشان کرد: تمام ادارات شهرستان باید از امکانات خود برای برگزاری باشکوه تر این مراسم استفاده کنند تا با حضور گسترده مردم شاهد تجلی واقعی ۹ در شهرستان و استان باشیم.

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی فردا بعد از نمازظهر در مسجد امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=24365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. در تمام مدت تحصیل و خدمت به ایرانی بودنم و ترک بودنم افتخار کردم،
    اصالتمو فراموش نکردم و همه جا گفتم خرمدره ای هستم.
    با کارشناسی ارشد، چهار سال به هر دری زدم، چیزی جز حمالی و شبکاری تو چند شرکت بدست نیاوردم،
    … (سانسور!)
    باورها در سایه فساد، تبعیض و پارتی بازی ها خواه و ناخواه رنگ میبازند…
    لاجرم باید رفت ک این خانه از بن ویرانست…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.