• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

مگر سینمای جمهوری اسلامی ایران متعلق به صهیونیست‌ها است؟

  • کد خبر : 30545
  • 18 فروردین 1394 - 10:37
مگر سینمای جمهوری اسلامی ایران متعلق به صهیونیست‌ها است؟

مگر سینمای جمهوری اسلامی ایران متعلق به اسرائیل است ؛ که ممکن است، بازیگران ایرانی را، به اتهام ایفای نقش در یک فیلم ضد اسرائیلی ترد و توبیخ و کم کار نمایند؟!  سید مختار موسوی در وبلاگ “مدافع ولایت” نوشت: اول صبح  روز تعطیلی بود ، در منزل به وبگردی مشغول بودم که وارد سایت […]

مگر سینمای جمهوری اسلامی ایران متعلق به اسرائیل است ؛ که ممکن است، بازیگران ایرانی را، به اتهام ایفای نقش در یک فیلم ضد اسرائیلی ترد و توبیخ و کم کار نمایند؟!

 سید مختار موسوی در وبلاگ “مدافع ولایت” نوشت:
اول صبح  روز تعطیلی بود ، در منزل به وبگردی مشغول بودم که وارد سایت شهر خبر شدم و با مصاحبه شهر خبر با آقای حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون مواجه شدم. وقتی این مصاحبه را مطالعه کردم ، خیلی بابت رها کردن افسار سینمای جمهوری اسلامی ایران و ضعف شدید نظارتی و یا بهتر است بگویم عدم نظارت اسلامی و انقلابی بر این سینما متأثر و ناراحت شدم.

اولاٌ برایم خیلی تعجب آور بود که چرا ، خبرنگار یا گزارشگر و مصاحبه کننده ، باید برای بازی این بازیگر مجبوب ایرانی ، در یک فیلم نسبتاٌ ضد صهیونیستی (فیلم روباه) ،بابت آینده کاری این بازیگر نگران باشد، و چنین سوالی را از او بپرسد. لذا برای تشحیذ ذهن خوانندگان محترم عین سوال مطرح شده و پاسخ آقای گودرزی را در اینجا نقل می کنم:

شهر خبر : کار رگه‌های سیاسی دارد و این هم در موضوع و هم در فیلمنامه و دیالوگ‌ها به خوبی دیده می‌شود، این‌ها حمید گودرزی را در آینده دچار مشکل نخواهد کرد و ممکن است با توجه به سابقه‌هایی که در این زمینه وجود دارد به مانند دیگر همکارانش مورد بی مهری برخی سینماگران قرار بگیرد؟

پاسخ آقای گودرزی : «من هم بابت این اتفاقات متأسفم، چرا احتمالش وجود دارد، این یک فیلم ملی است، این فیلم راجع به مبارزه با اسرائیل و ترور دانشمندان هسته ای ماست، حالا اگر کسانی از فیلم ساختن راجع به دانشمندان هسته ای را بدشان می‌آید و ناراحت می‌شوند و ممکن است ما مورد بی مهری و کم لطفی آن‌ها قرار بگیریم خب بگذار ما را مورد بی مهری قرار بدهند.»

براستی ، چرا باید چنین سوالی از یک بازیگر بخاطر بازی در یک فیلم ملی وارزشی پرسیده شود؟ و چرا باید بازیگری بخاطر بازی در چنین فیلمی نگران آینده کاری اش باشد؟ و چرا چنین بازیگری در سینمای جمهوری اسلامی ایران ،باید برای بازی در فیلمی که نقش رژیم جعلی صهیونیستی را در ترور دانشمندان هسته ای برملا و آشکار می کند ، مورد غضب بعضی ها قرار بگیرد؟

این بعضی ها چه کسانی هستند؟ چه نقشی در سینمای جمهوری اسلامی دارند؟ چه منافع مشترکی با قاتل شهدای عزیز هسته ای ما دارند؟ چرا باید چنین خائن هایی ؛ اینقدر قدرت نفوذ و زورگویی و امر و نهی داشته باشند، طوری که بازیگران با غیرت ایرانی  از آنها چنین خوفی داشته باشند؟ و صدها چرای دیگر؛ که نمیدانم که از چه مسئولی بپرسم!

مگر سینمای جمهوری اسلامی ایران متعلق به اسرائیل است ؛ که ممکن است، بازیگران ایرانی را، به اتهام ایفای نقش در یک فیلم ضد اسرائیلی ترد و توبیخ و کم کار نمایند؟!

براستی منافع  کدام مسئول سینمایی جمهوری اسلامی ایران ، با منافع اسرائیل و قاتلان شهدای هسته ای ، عجین شده که بخاطر بازی حمید گودرزی در یک فیلم ضد صهیونیستی، ممکن است او را مورد غضب قرار بدهند؟!

البته قبلاٌ چنین اخباری را در رابطه با برخی از بازیگران ؛ بخاطر بازی در فیلم قلاده های طلا ، که تا حدودی مثلاٌ بر علیه سران فتنه و حامیان خائن آنها ساخته شده بود را شنیدم ، که باز هم مایه تعجب و تأسف بود ولی با توجه به حقی که شهدای گرانقدر هسته ای و خانواده های معزز آنها بر تک تک ایرانیان و مسئولین دارند ، وبا توجه به درجه دشمنی رژیم کودک کش اسرائیل غاصب ، امروز شنیدن چنین اخباری بسیار نگران کننده و هشدار دهنده است.

امیدوارم  مسئولین فرهنگی کشور خصوصاٌ وزارت محترم ارشاد و مسئولین امنیتی و قضایی ، بیش از پیش هوشیار بوده ، و با اعمال قانون ونظارتهای قانونی و انقلابی، و تشویق و تمجید هنرمندان با غیرت، اینگونه تهدیدات را در نطفه خفه کنند ، و سینمای جمهوری اسلامی ایران را لوث وجود چنین افراد سرسپرده ای که ممکن است، منافعشان با منافع دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی ایران، عجین شده باشد ، پاکسازی نمایند تا امثال آقای گودرزی برای بازی در اینگونه فیلمها نگران آینده کاری خود نباشند.

فرهنگ نیوز
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=30545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.