• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - رمضان - 1445
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
4

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان: ۴۰۰ تخت به مجموعه بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان افزوده می‌شود

  • کد خبر : 30618
  • 19 فروردین 1394 - 9:48
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان: ۴۰۰ تخت به مجموعه بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان افزوده می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان با کمبود یک هزار تخت در بیمارستان‌ها مواجه است، گفت: ۴۰۰ تخت به مجموعه بیمارستان ولیعصر(عج) افزوده می‌شود.  علیرضا بیگلری  اظهار داشت: استان زنجان نزدیک به یک هزار تخت در بیمارستان‌ها کمبود دارد که برطرف کردن کمبودهای موجود یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه علوم […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان با کمبود یک هزار تخت در بیمارستان‌ها مواجه است، گفت: ۴۰۰ تخت به مجموعه بیمارستان ولیعصر(عج) افزوده می‌شود.

 علیرضا بیگلری  اظهار داشت: استان زنجان نزدیک به یک هزار تخت در بیمارستان‌ها کمبود دارد که برطرف کردن کمبودهای موجود یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی در سال ۹۴ است.

وی با اشاره به اینکه زمینه برای جبران کمبود تخت‌ها ایجاد می‌شود، ابراز کرد: ۴۰۰ تخت به مجموعه بیمارستان ولیعصر (عج) در زنجان اضافه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تکمیل و تجهیز بیمارستان‌ها گفت: تکمیل سی‌تی اسکن بیمارستان ولیعصر (عج) و تجهیز آزمایشگاه‌ها از جمله مهمترین اقدامات انجام شده است.

وی عنوان کرد: بخش آی‌سی‌یو بیمارستان ولیعصر (عج) با کمک و همت انجمن خیریه به اتمام رسیده و با دریافت دستگاه‌ها از وزارت بهداشت، ۱۲ تخت آی‌سی‌یو با کل تجهیزات به این بیمارستان تحویل داده می‌شود.

بیگلری بیان کرد: اتمام پروژه بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی ابهر، ایجاد زمینه برای پروژه بیمارستان خدابنده، تکمیل اورژانس بیمارستان بوعلی در این شهرستان و نیز توسعه اورژانس بیمارستان امدادی ابهر از طرح‌های در دست اقدام برای کاهش کمبودها است.

وی تصریح کرد: علاوه بر کمبود تخت در بیمارستان‌ها و متناسب با آن، مراکز درمانی با کمبود پرستار، پزشک و نیروهای خدماتی مواجه هستند که باید این نیازها به نحو مطلوب برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ابراز کرد: با توجه به اینکه برخی از شهرستان‌های استان‌های همجوار با زنجان از این ناحیه خدمات درمانی دریافت می‌کنند، تعداد تخت‌های مورد نیاز در مراکز درمانی استان به بیش از یک هزار تخت افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه کشورهای همسایه مانند کشور آذربایجان به خدمات درمانی ما نیاز دارند، بیان کرد: می‌توان با افزایش تخت‌ها در بیمارستان‌ها از این ظرفیت برای توسعه صنعت توریسم درمانی بهره گرفت.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=30618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.