• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

وزیر بهداشت: سلامت دهان افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 30851
  • 22 فروردین 1394 - 12:39
وزیر بهداشت: سلامت دهان افزایش می‌یابد

وزیر بهداشت به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشکی و آغاز طرح تحول سلامت، نسبت به افزایش دهان در کشور ابراز امیدواری کرد. سیدحسن هاشمی به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشکی و آغاز طرح تحول سلامت دهان عنوان کرد: «طرح تحول سلامت دهان»که به همدلی و همراهی تمامی گروه‏های دندان‏پزشکی امید بسته است در آغاز راه خود است […]

وزیر بهداشت به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشکی و آغاز طرح تحول سلامت، نسبت به افزایش دهان در کشور ابراز امیدواری کرد.

سیدحسن هاشمی به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشکی و آغاز طرح تحول سلامت دهان عنوان کرد: «طرح تحول سلامت دهان»که به همدلی و همراهی تمامی گروه‏های دندان‏پزشکی امید بسته است در آغاز راه خود است و این طرح امیدبخش شکوفایی بخش ارتقای سلامت دهان بر اساس سند چشم‏انداز کشور است.

وزیر بهداشت در پیامی از تلاش‌های اعضای شورای سلامت دهان و تمام اساتیدی که در همفکری، طراحی، اجرا و نظارت این طرح کوشیده اند، قدردادنی کرده است. متن کامل این پیام به شرح زیر است: بهار فصل شکفتن و آفرینش زیبایی‏هاست و چه زیباتر، که در چنین ایام رویش و سرزندگی، مقام و جایگاه دندان‏پزشک به عنوان پرچم‏دار و طلایه‏دار طراحی و خلق زیبایی در عرصه سلامت دهان و بهبود کیفیت زندگی مردم عزیز ایران اسلامی هر ساله نکو داشته می‏شود.

«طرح تحوّل سلامت دهان» که به همدلی و همراهی تمامی گروه‏های دندان‏پزشکی امید بسته است در آغاز راه خود است و این امیدبخش شکوفایی بخش ارتقای سلامت دهان بر اساس سند چشم‏‌انداز کشور است. بدیهی است که در سالی که به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گرفته، گرمی دستان هنرمند و ذهن خلاق جامعه دندان‏پزشکی کشور در راستای اعتدال و با تکیه بر تدبیر هوشمندانه امیدی دلگرم‌‏کننده در نظام سلامت خواهند آفرید و من به این مهم ایمان دارم.

بدون تردید اجرای این برنامه با همکاری گروه‏‌های تخصصی مختلف و اندیشمندان علوم دندان پزشکی میسر خواهد شد و در این راستا از نظرات و راه‏کارهای آنان بهره خواهیم جست.

بر خود لازم می‌‏دانم از تلاش‌‏های اعضای شورای سلامت دهان و تمامی بزرگوارانی که در همفکری، طراحی، اجرا و نظارت این طرح، که در واقع شامل تمامی اعضای خانواده دندان‏پزشکی می شود، قدردانی کنم.

در پناه یکتای بی‏همتا سلامت و پیروز باشید.

دکتر سیدحسن هاشمی

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی

گفتنی است، طرح تحول سلامت دهان در کشور یکشنبه ۲۳ فروردین ماه با حضور وزیر بهداشت و مسئولان دستگاه‌های ذیربط آغاز می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=30851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.