• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

حجم سهام معامله شده در بورس زنجان کاهش یافت

  • کد خبر : 30941
  • 24 فروردین 1394 - 11:37
حجم سهام معامله شده در بورس زنجان کاهش یافت

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به آمار عملکرد بورس در ۴ ماهه پایانی سال گذشته گفت: حجم سهام معامله شده در بورس زنجان کاهش یافت. مهرداد محبی  با اشاره به عملکرد بورس در آذر ماه سال ۹۳ اظهار داشت: طی ۲۰ روز کاری آذر ماه، ارزش معاملات در مقایسه با آبان ۹۳، ۵ […]

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به آمار عملکرد بورس در ۴ ماهه پایانی سال گذشته گفت: حجم سهام معامله شده در بورس زنجان کاهش یافت.

مهرداد محبی  با اشاره به عملکرد بورس در آذر ماه سال ۹۳ اظهار داشت: طی ۲۰ روز کاری آذر ماه، ارزش معاملات در مقایسه با آبان ۹۳، ۵ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ارزش معاملات از یک هزار و ۲۲۷ به ۱ هزار و ۲۹۸ ریال رسیده بود که حجم سهام معامله شده از ۵۰۷ میلیون سهم به ۵۶۹ سهم رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی حجم سهام معامله شده در آذر ماه سال گذشته بیان کرد: شاخص کل بورس در پایان آذر ماه سال ۹۳ در مقایسه با آبان ماه ۹۳ به میزان ۵ هزار و ۷۱۱ واحد برابر با ۸ درصد کاهش یافت و از ۷۵ هزار و۲۴۸ واحد به ۶۹ هزار و ۵۳۷ واحد رسید.

وی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی  معاملات در آذر ماه سال ۹۳ بیان کرد: طی ۲۱ روز کاری در دی ماه سال ۹۳ ارزش معاملات در مقایسه با آذر ماه ۵۰ درصد کاهش یافت.

محبی افزود: ارزش معاملات در آذر ماه سال گذشته از یک هزار و ۲۹۸ میلیارد ریال به ۶۵۶ میلیارد ریال رسید که حجم سهام معامله شده نیز کاهش داشت.

وی بیان کرد: سهام معامله شده از ۵۶۹ میلیون سهم به ۳۰۶ میلیون سهم رسید که معادل ۴۶ درصد کاهش داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه شاخص کل بورس در آذر ماه ۹۳ کاهش ۶ درصدی داشته است عنوان کرد: شاخص کل بورس در پایان دی ماه در مقایسه با آذر ماه  سال ۹۳ به میزان ۳ هزار و۹۳۷ واحد برابر با ۶ درصد کاهش و از ۶۹ هزار و۵۳۷ واحد به ۶۵ هزار و ۵۶۴ واحد رسید.

وی تصریح کرد: معاملات انجام شده در ۲۰ کارگزاری در بورس منطقه‌ای زنجان که دارای ۲۷ نود معاملاتی فعال بوده انجام شده است که در حال حاضر نیز ۴ کارگزاری به صورت نمایندگی زیر نظر بورس زنجان مشغول به فعالیت هستند.

محبی با اشاره به عملکرد دو ماه پایانی سال ۹۳ بیان کرد: در طی دو ماه پایانی سال ۹۳ نیز شاخص کل بورس کاهش داشت بطوریکه در بهمن ماه در مقایسه با دی ماه به ۲ درصد کاهش و در اسفند ماه نیز ۴ درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به عملکرد بورس زنجان در بهمن ماه سال ۹۳ گفت: طی ۲۰ روز کاری بهمن ماه، ارزش معاملات در مقایسه با دی ماه سال ۹۳ ۳ درصد افزایش یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان بیان کرد: ارزش معاملات در بهمن ماه سال گذشته از ۶۵۶ میلیارد ریال به ۶۸۲ میلیارد ریال رسید.

وی افزود: حجم سهام معامله شده از ۳۰۶ میلیون سهم به ۳۳۳ میلیون سهم رسید و معادل ۸ درصد افزایش داشت.

محبی خاطرنشان کرد: شاخص کل بورس در پایان بهمن ماه در مقایسه با دی ماه سال گذشته، به میزان ۸۴۴ واحد برابر با دو درصد کاهش داشت و از ۶۵ هزار و ۵۶۴ واحد به ۶۴ هزار و۷۲۰ واحد رسید.

وی با اشاره به عملکرد بورس زنجان در ۲۰ روز کاری اسفند سال ۹۳ تصریح کرد: طی ۲۰ روز کاری اسفند ماه سال گذشته ارزش معاملات در مقایسه با بهمن ماه امسال ۳۱ درصد کاهش یافت و از ۶۸۲ میلیارد ریال به ۴۷۵ میلیارد ریال رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان عنوان کرد: حجم سهام معامله شده از ۳۳۳ میلیون سهم به ۲۶۳ میلیون سهم رسید که معادل ۲۲ درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به شاخص کل بورس در اسفند ماه ابراز کرد: شاخص کل بورس در پایان اسفند ماه در مقایسه با بهمن ماه به میزان ۲ هزار و ۱۸۹ واحد برابر با ۴ درصد کاهش یافت و از ۶۴ هزار و ۷۲۰ واحد به ۶۲ هزار و۵۳۱ واحد رسید.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=30941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.