• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

دانشگاه آزاد پول دانشجویان را برای مدح “هاشمی” به “شجریان” می دهد+عکس

  • کد خبر : 38240
  • 02 شهریور 1394 - 12:41

در حالی دانشگاه آزاد برای مدیحه سرایی آیت ا… هزینه می کند که شهریه این دانشگاه هر ترم با افزایش چند درصدی امکان تحصیل را از بسیاری از دانشجویان صلب کرده است. به گزارش نبض سحر به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سایت دولتی تدبیر۲۴، در خبری مدعی شده است که شجریان به […]

دانشگاه آزاد پول دانشجویان را برای مدح "هاشمی" به "شجریان" می دهد+عکس

در حالی دانشگاه آزاد برای مدیحه سرایی آیت ا… هزینه می کند که شهریه این دانشگاه هر ترم با افزایش چند درصدی امکان تحصیل را از بسیاری از دانشجویان صلب کرده است.

به گزارش نبض سحر به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سایت دولتی تدبیر۲۴، در خبری مدعی شده است که شجریان به ازای دریافت مبلغی پول از معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، قرار است سروده ای را در مدح هاشمی رفسنجانی آماده کند.

 

این سایت این چنین می نویسد: “استاد محمدرضا شجریان در حال آماده‌سازی یک تصنیف باشکوه با مضمون و محتوایی درباره خدمات و تلاش‌های حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی است”

 

این سایت در حالی مدعی شده است که استاد با فروتنی به خاطر کهولت سن این پیشنهاد را رد کردند، در ادامه نوشته است که شجریان بعد از اختصاص بودجه‌‌ای در شان استاد آواز ایران، این پیشنهاد را پذیرفت.

 

به نظر می رسد مشکل کهولت سن شجریان با دریافت هزینه هنگفت بر طرف شده و استاد آواز! با دریافت این هزینه مشکل حنجره اش نیز برطرف می شود.

 

در حالی دانشگاه آزاد برای مدیحه سرایی آیت ا… هزینه می کند که شهریه این دانشگاه هر ترم با افزایش چند درصدی امکان تحصیل را از بسیاری از دانشجویان سلب کرده است.

 

دانشجویان زیادی در دانشگاه آزاد در حالی که از هزینه های جاری زندگی خود برای ادامه تحصیل و دریافت مدرک از این دانشگاه می زنند، به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های این دانشگاه هستند.

 

از طرف دیگر دانشجویان به خاطر افزایش سطح علمی دانشگاه هایی که در آن تحصیل می کنند زیربار پرداخت چنین هزینه‌هایی می روند و اولویت آنها اعتلای سطح علمی دانشگاه است و قطعاً نمی توان گفت این داشنجویان برای ساخت ترانه مدیحه سرایی آیت ا… شهریه می پردازند.

اقدام اخیر دانشگاه آزاد انسان را یاد درباریان قدیم که شعرای زیادی در قبال گرفتن پول و طلا برای آنها مدیحه سرایی می کردند و شعر می سرودند می اندازد، در واقع این اقدام معاونت فرهنگی تداعی چاپلوسان و متملقانی است که با سرودن اشعار و مدح درباریان، جیب خود را از پول بیت المال که سهم مردم بود، می کردند.

 

سابقه شجریان در فتنه ۸۸ نیز معلوم بوده و این استاد آواز فتنه که در سال ۸۸ با پشت کردن به مردم از صدا و سیما خواست تا آهنگ هایش را از رسانه ملی پخش نکنند امروز به دنبال اندکی پول حاضر شده است تا برای کسی مدیحه سرایی کند که این روزها در حمله به نظام سنگ تمام گذاشته است.

 

بدلیل اینکه محمد رضا شجریان پس از فتنه ۸۸ به دفاع از فتنه گران پرداخت و با عناصر ضد انقلاب خارج همسو و همصدا شد خیل عظیمی از مخاطبان خود را در داخل از کشور از دست داد.

محمد رضا شجریان در جریان فتنه ۸۸ به دفاع رسمی و علنی از فتنه گران پرداخت به طوری که از مشهوریت خود در راستای دفاع از فتنه استفاده کرد تا شاید بتواند برای فتنه گران راه حلی باشد و محبوبیت اجتماعی خودش را برای فتنه فدایی کند تا به اهداف ضد انقلاب کمکی کرده باشد.
شجریان چند مدتی پس از جریان فتنه ۸۸ از ایران خارج شد و به ضد انقلاب پیوست و با آنان همصدا شد و تصاویر گرفتن عکس یادگاری اش با عناصر ضد انقلاب خارج از کشور به وفور در فضای مجازی قابل دسترسی است.
به نظر می رسد هیچ یک از مردم راضی نباشند که هزینه هایی که برای تحصیل فرزندان خود می دهند‌، صرف مدیحه سرایی و تبلیغات برای یک نفر شود.
انتهای پیام/ط
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=38240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.