• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

پیکر مطهر شهدای گمنام در زنجان تشییع شدند+ تصاویر

  • کد خبر : 41366
  • 07 آبان 1394 - 17:59

شهدای گمنام با حضور با شکوه مردم و مسئولان نظامی و انتظامی در تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج) سپاه استان زنجان تشییع شدند. مردم شهید پرور زنجان به منظور قدردانی از غیرت و شرافت فرزندان شهید خود پیکرهای پاک نامداران بی‌نام خود را بر دوش گذاشته و در فراق جوانان رشید ۱۹، ۲۰ و ۲۲ ساله خود […]

شهدای گمنام با حضور با شکوه مردم و مسئولان نظامی و انتظامی در تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج) سپاه استان زنجان تشییع شدند.

مردم شهید پرور زنجان به منظور قدردانی از غیرت و شرافت فرزندان شهید خود پیکرهای پاک نامداران بی‌نام خود را بر دوش گذاشته و در فراق جوانان رشید ۱۹، ۲۰ و ۲۲ ساله خود گریستند.

در این مراسم علاوه بر نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان، اقشار مختلف مردم حضور داشتند تا با شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی پیمان ببندند که ادامه دهنده راه آنان باشند.

تشییع شهدای گمنام

پیکر عطرآگین دو شهید  ۱۹ و ۲۵ ساله آغشته به عطر یاس در هوای بارانی از مزار شهدای پایین تشییع و در محل تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) استان به خاک سپرده شدند.

یکی از شهدای گمنام زنجان ۱۹ ساله بوده که در آبان ماه سال ۶۱ در عملیات محرم- شرهانی به درجه رفیع شهادت رسیده و سن دیگر شهید گمنام نیز ۲۵ سال عنوان شده که در عملیات خیبر- جزیره مجنون در اسفندماه سال ۶۲ به درجه شهادت نایل شده است.

تشییع شهدای گمنام

سردار جهانبخش کرمی٬ فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) زنجان در مراسم تشییع شهدای گمنام با اشاره به اینکه شهیدان از انقلاب اسلامی دفاع کردند٬ اظهار کرد: شهدا به ندای امام(ره) لبیک گفتند و آنچه را داشتند به انقلاب و اسلام تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه شهدا ۳۰ سال زیر خاک‌ها ماندند و رفتند با رفتن خود به درس ایثار را به ما آموختند٬ افزود: شهدا تا آخرین نفس در برابر باطل ایستادند و از آرمان‌ها انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با بیان اینکه شهدا خود را فدا کردند و در برابر هجوم جنگی دشمنان ایستادند تا ما خرد نشویم و سرافزار باشیم٬ افزود: فداکاری شهدا در جامعه ماندگار است چرا که از آبرو انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

تشییع شهدای گمنام

وی با اشاره به اینکه شهدا به ما درس داد تا همیشه در راستای فرمان ولایت حرکت کنیم٬ بیان کرد: شهدا درس عاشورایی را به ما یاد دادند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه همان گونه که پیامبر اکرم(ص) فرمودند شهادت امام حسین(ع) همه جامعه اسلامی را گرم نگه خواهد داشت شهدای انقلاب اسلامی ایران نیز هم از جان٬ ناموس و مملکت ما حفظ کردند و امروز نیز به کمک ما آمدند تا با درسی که به آموختند ایثار و فدا کاری را برای ما تداعی کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان کشورمان را مورد تهاجم خود قرار داده است٬ افزود: دشمنان برای آسیب زدن به کشورمان از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با بیان اینکه دشمنان امروز کشورمان را مورد تهاجم فکری و نفوذ فرهنگی قرار دادند٬ افزود: امروز شهدا باز هم فضای جهاد شهادت را در جامعه گرم کردند.

وی با اشاره به اینکه پیام شهدا سفارش کردند به ولایتمداری عاشورایی شهدا به امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از خون پاک شهدا٬ عمل به سیره سیده الشهدا(ع) و عمل به هیهات من الذله افزود: شهدا سفارش کردند اگر در برابر دشمنان برای زنده نگه داشتن اسلام حتی شده خود را فدا کنید تا اسلام و انقلاب اسلامی زنده بماند.

سردار کرمی ولایتمداری را پیام مهم شهدا عنوان کرد و افزود: مبارزه٬ مقاومت٬ فداکاری در مقابل دشمنان اسلام از سفارش شهدا انقلاب اسلامی ایران است.

تشییع شهدای گمنام

انتهای پیام/ع

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=41366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.